Získali sme ocenenie Tatra banky – Top Supplier

Máme radosť, že sme získali významné ocenenie za našu službu – prvú cenu v hodnotení dodávateľov Tatra banky, Top Supplier 2021, v kategórii Customer Experience.

Máme radosť, že sme získali významné ocenenie za našu službu – prvú cenu v hodnotení dodávateľov Tatra banky Top Supplier 2021 v kategórii Customer Experience.

Zamestnanci Tatra banky nominovali viac ako osemdesiat Customer Experience CX iniciatív za uplynulý rok a náš program „Empatické a moderné písanie“ vnímali ako aktivitu, ktorá významne prispela ku klientskej spokojnosti. Toto ocenenie nás teší o to viac, že podľa slov generálneho riaditeľa, pána Michala Lidaya, je oblasť CX aktuálne pre Tatra banku rovnako dôležitá a strategická, ako dlhodobo rozvíjaná inovatívnosť.

Ako tento program vznikal?

Na začiatku prišla požiadavka z Tatra banky na pomoc so zlepšením písomnej komunikácie s klientami a zákaznícky prívetivým štýlom aj v náročných situáciách. Spolupráca začala návrhom úpravy vzorového listu – odpovede na podnet klienta. V spolupráci s expertami banky sme dostali istú voľnosť v tom, ako tento projekt uchopíme. Vždy nás motivuje, ak náš klient premýšľa o svojom cieli komplexne a ak sú naše školenia podporené ďalšími aktivitami, ktoré zvyšujú dopad do praxe. Súčasťou zadania a následnej spolupráce sa okrem praktického rozvoja pracovníkov, ktorí komunikujú s klientami stala aj revízia a komunikačný dizajn listov pre typické situácie, vytvorenie slovníka vhodných formulácií so zameraním na CX a rozvoj interného kouča pre následnú podporu zamestnancov.

Top supplier 2021 Tatrabanka FBE

Situácie, v ktorých banka komunikuje s klientami sú často náročné.

Klient napríklad z dôvodu nepozornosti alebo neznalosti poskytne svoje údaje tretej strane, ktorá ich zneužije. Ako však komunikovať porozumenie v situácii, keď klient nielenže prišiel o peniaze, ale zároveň je pre neho bolestivé priznať si chybu? Typickou reakciou na sťažnosť je vysvetlenie. Roky skúseností ukazujú, že to nestačí. Pracovník v službách totiž nezachytil emóciu klienta a ten sa právom cíti nevypočutý.

Empatia sa začína tam, kde sa dívam na situáciu klienta z jeho perspektívy.

Uznávam jeho uhol pohľadu, akceptujem jeho otázky, rešpektujem jeho skúsenosť. Až potom môže prísť vysvetlenie a návrhy na riešenie. Veľa sme so zamestnancami Tatra banky diskutovali o tom, ktorým empatickým formuláciám neveríme („Chápeme Vás.“, „Mrzí nás táto nepríjemná situácia.“) a čo je v oblasti customer experience už prekonané klišé („Za prípadné nepríjemnosti  súvislosti so vzniknutou situáciou sa ospravedlňujeme.“). Tvorili sme, ako na základe klientovho listu naformulovať porozumenie, ktorú bude autentické, úprimné a bude odrážať jedinečnú situáciu klienta. Popri tom sme z komunikácie odstraňovali administratívny slang, nadmerné používanie trpného rodu a zjednodušovali bankovnícku terminológiu.

Top supplier 2021 Tatrabanka FBE Jan Hradsky ocenenie podanie ruky

Tento projekt bol dobrým príkladom spoločnej tvorivej a odbornej práce na téme, ktorá má pridanú hodnotu a pozitívny dopad na zákaznícku skúsenosť.

Rozvoj a zlepšovanie zákazníckej skúsenosti je aktuálne vyhľadávaným zameraním mnohých významných a progresívnych spoločností. Sme radi, že môžeme byť v trende budovania dôvery, zvyšovania kvality služieb a spokojnosti klientov spoľahlivým partnerom. Každý z nás je totiž aj zákazníkom a všetci si chceme odnášať dobrú skúsenosť.

Chcete vedieť viac o oblastiach rozvoja CX a našom prístupe?
Radi porozumieme aj vášmu príbehu a priložíme ruku k dielu. Zavolajte nám 02/544 185 13.

Kurzy komunikácie a osobnostného rozvoja

NOVINKA

Neverbálna komunikácia


Momentálne sú všetky kapacity naplnené. Najbližší termín bude onedlho v ponuke


Komunikácia v medzinárodnom tíme


Momentálne sú všetky kapacity naplnené. Najbližší termín bude onedlho v ponuke


Ako zlepšiť customer experience v emailovej komunikácii


Momentálne sú všetky kapacity naplnené. Najbližší termín bude onedlho v ponuke


Customer experience

Náš otvorený kurz na tému CX

Zaujímavosti a novinky

Dohodnite si konzultáciu

Kontaktovať
Prehľad ochrany osobných údajov

Táto webová stránka používa súbory cookie, aby sme vám mohli poskytnúť čo najlepší používateľský zážitok. Informácie o súboroch cookie sa ukladajú vo vašom prehliadači a plnia funkcie, ako je rozpoznanie vás, keď sa vrátite na našu webovú lokalitu, a pomáhajú nášmu tímu pochopiť, ktoré časti webovej lokality považujete za najzaujímavejšie a najužitočnejšie.

Nevyhnutné Cookies

Nevyhnutné cookies by mal byť vždy povolené, aby sme mohli uložiť vaše preferencie nastavení súborov cookie.

Súbory cookie tretích strán

Táto webová stránka používa službu Google Analytics na zhromažďovanie anonymných informácií, ako je počet návštevníkov stránky a najobľúbenejšie stránky.

Ponechanie tohto súboru cookie zapnutého nám pomáha zlepšovať naše webové stránky.