Profesionálna asistentka

Štandardná forma realizácie kurzu je prezenčná. V prípade nepriaznivej epidemiologickej situácie bude kurz realizovaný online formou. Pracovné metódy používané v tréningových programoch na diaľku sú zvolené tak, aby sme zaistili interaktivitu, prispôsobenie obsahu potrebám účastníkov a praktické prenesenie do praxe.

 

CIELE

  • Zlepšiť profesionalitu asistentiek v pracovnom kontakte s interným a externým zákazníkom
  • Naučiť sa profesionálne zvládať vybrané situácie v business praxi
  • Zdokonaliť sa v príprave, plánovaní a organizovaní pracovných stretnutí a porád
  • Zdokonaliť sa v telefonovaní a odovzdávaní odkazov
  • Zdokonaliť sa v rôznych formách písomnej komunikácie

OBSAH KURZU

Asistentka manažéra

  • Vytvorenie komplexného obrazu o práci asistentky manažéra

Business protokol

  • Pravidlá business a spoločenského správania, pozdrav, predstavovanie, oslovovanie, tituly, podávanie rúk, odovzdávanie vizitiek atď.
  • Obchodné stretnutie – privítanie, usádzanie, podávanie rúk, vizitky, uzavretie stretnutia
  • Rôzne situácie – náhodné stretnutia, nastupovanie do auta, cesta autom, spoločná jazda výťahom, zapnutý/vypnutý mobil

Videotréning rôznych situácií

Osobný a profesionálny imidž

  • Zložky osobného imidžu: vzhľad, reč tela, vystupovanie, štýl komunikácie, sebaovládanie a povesť
  • Zložky profesionálneho imidžu: kompetentnosť, dôveryhodnosť, sebadôvera a dôslednosť
  • Súlad medzi firemným a profesionálnym imidžom

Analýza fotiek, pohľad do časopisov, moderovaná diskusia a zhrnutie diskusie

Profesionálna telefonická komunikácia

  • Etiketa telefonického kontaktu, telefonovanie na pevnú linku alebo na mobilný telefón
  • Vytvorenie profesionálneho dojmu, rozdiel medzi osobným a telefonickým rozhovorom, kontexty telefonických rozhovorov
  • Štruktúra telefonického rozhovoru, štandardné formulácie, obsah rozhovoru, atď.
  • Prijímanie a odovzdávanie odkazu pre manažéra alebo spolupracovníkov

Tréning telefonických rozhovorov z praxe asistentiek – audiotréning

Plánovanie a organizácia stretnutí

  • Cieľ zasadnutia alebo porady, program, výber účastníkov, technické zabezpečenie
  • Zápis zo zasadnutia alebo porady, úlohy, čo, kto, termín, prílohy
  • Príprava workshopov a prezentácii

Skupinová práca na príprave a zabezpečení modelovej porady, vytvorenie myšlienkovej mapy a prezentácia výsledkov skupinovej práce

Písomná komunikácia

  • Špecifiká písomnej komunikácie
  • Analýza vybraných vzoriek písomnej komunikácie z pohľadu, formy, štylistiky a zrozumiteľnosti
  • Firemné listy, e-maily v praxi a faxy v praxi
  • Netiquette, e- mail, sieťová etiketa, pravidlá profesionálneho písania e-mailov

Individuálne a skupinové písanie listov a e-mailov, spätná väzba k výsledkom písomných cvičení

 

ĎALŠIE INFORMÁCIE

Bližšie informácie ohľadne ceny, možných termínov a harmonogramu školenia Vám poskytneme na e-mailovej adrese fbe@fbe.sk alebo na telefónnom čísle +421 2 54418 513.