Workshop je určený pre manažérov a pracovníkov z oddelení zákazníckej spokojnosti, ktorí potrebujú zlepšiť kvalitu poskytovaných služieb a pozitívne ovplyvniť spokojnosť svojich zákazníkov. Nespokojní zákazníci o svojej skúsenosti hovoria dva až trikrát viac ako spokojní zákazníci. Čo máme robiť, aby sme neprehliadli kritické momenty, kedy strácame lojalitu svojich zákazníkov? Ako analyzovať ich spokojnosť? Workshop je prípravou na následné strategické rozhodnutia, ktorej oblasti v kontakte so zákazníkom je potrebné venovať najväčšiu pozornosť.
Štandardná forma realizácie kurzu je prezenčná. V prípade nepriaznivej epidemiologickej situácie bude kurz realizovaný online formou. Pracovné metódy používané v tréningových programoch na diaľku sú zvolené tak, aby sme zaistili interaktivitu, prispôsobenie obsahu potrebám účastníkov a praktické prenesenie do praxe.