Telephone communication in customer service

Štandardná forma realizácie kurzu je prezenčná. V prípade nepriaznivej epidemiologickej situácie bude kurz realizovaný online formou. Pracovné metódy používané v tréningových programoch na diaľku sú zvolené tak, aby sme zaistili interaktivitu, prispôsobenie obsahu potrebám účastníkov a praktické prenesenie do praxe.

CIELE

  • Develop participants’ professional telephone communication with customers.
  • Provide participants with standard structure for customer phone conversation.
  • Develop skills in linkage to the best practices and shared quality principles in customer service domain.
  • Develop ability to handle the customer interaction, proper use of phrases and expressions, how to ask appropriate questions and lead the interaction towards solution in a customer-oriented approach.
  • Practice principles of customer communication in Audio-training.

OBSAH KURZU

Principles of professional phone contact

  • Creating professional impression.
  • Professional communication and clear expressions.
  • Standard phone call structure.
  • Corporate identity in customer communication.

Professional communication

  • Verbal communication – active listening.
  • Communication techniques of explanation, asking questions and paraphrasing.
  • Positive expressions, customer-focused phrases, using customer’s name.
  • Work with Hold and avoiding “dead air”.
  • How to ask the customer to repeat information in case we did not understand.
  • Common pronunciation and grammar mistakes to watch out for.

Training of typical situations from the participants practice

  • Situations from the participants practice.
  • How to handle customer complaints.
  • Phone calls analyses.

Stress management for customer service professionals

  • How to stop taking things personally.
  • Short relaxation techniques to relieve stress and anxiety.

Course includes audio training with portable telephone switchboard capable of recording and replaying model telephone calls. Model calls are analyzed in detail with takeaways identified for next round of exercises.

CENA KURZU

Cena za kurz

Cena na osobu s DPH je 264 €

Zľavnená cena za kurz

Cena na osobu s DPH je 240 €

HARMONOGRAM

PROGRAM 1.DEŇ
Registrácia 8:45
Program 9:00
Obed 12:00
Program 13:00
Ukončenie 16:30

Aplikačná podpora od lektora v praxi

Pre účastníkov kurzu je k dispozícii možnosť následnej aplikačnej podpory formou individuálnej konzultácie/koučingu s lektorom.

Cena za jednu aplikačnú konzultáciu/koučing s lektorom (1 hodina) je 90,- EUR + DPH.
Aplikačné konzultácie/koučing sú realizované online alebo telefonicky.

Pre objednanie či viac informácií o následnom individuálnom koučingu/konzultáciách nás kontaktujte na fbe@fbe.sk, prípadne na telefónnom čísle 02/5441 8513.

Záväzná prihláška na kurz

Informácie o kurze
KurzModul
Informácie o účastnikovi kurzu

Fakturačné údaje
Kontaktná osoba
Rezervácia ubytovania

HOTEL APOLLO
Poplatok za ubytovanie uhrádza účastník individuálne na recepcii hotela.

Bez ubytovania1-lôžková izba s raňajkami (65 €)2-lôžková izba s raňajkami (80 €)
Deň vopredZ 1. na 2. deňZ 2. na 3. deň
Odoslaním tohto formulára účastník potvrdzuje, že súhlasí so zmluvnými podmienkami a že účastnícky poplatok poukáže na účet FBE Bratislava – IBAN: SK96 1100 0000 0026 2108 1463, SWIFT CODE: TATRSKBX, najneskôr do uzávierky kurzu (variabilný symbol je uvedený pri kurze, konštantný symbol: 0308).
Odoslaním formulára dávate v zmysle Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov súhlas so správou, spracovaním a uchovaním hore uvedených osobných údajov spoločnosťou FBE Bratislava, s.r.o. (so sídlom v Bratislave, Lazaretská 29, 811 09, IČO: 35752807) pre účel registrácie na uvedené školenie.
V prípade otázok nás môžete kontaktovať na tel. čísle 02/54 41 85 13 alebo e-mailom na fbe@fbe.sk.



Táto stránka je chránená protokolom reCAPTCHA a platia pravidlá ochrany osobných údajov a zmluvné podmienky spoločnosti Google.