Máme radosť, že sme získali významné ocenenie za našu službu – prvú cenu v hodnotení dodávateľov Tatra banky, Top Supplier 2021, v kategórii Customer Experience. Zamestnanci Tatra banky nominovali viac ako osemdesiat CX iniciatív za uplynulý rok a náš program „Empatické a moderné písanie“ vnímali ako aktivitu, ktorá významne prispela ku klientskej spokojnosti. Toto ocenenie nás teší o to viac, že podľa slov generálneho riaditeľa, pána Michala Lidaya, je oblasť CX aktuálne pre Tatra banku rovnako dôležitá a strategická, ako dlhodobo rozvíjaná inovatívnosť.
Ako tento program vznikal? Na začiatku prišla požiadavka z Tatra banky na pomoc so zlepšením písomnej komunikácie s klientami a zákaznícky prívetivým štýlom aj v náročných situáciách. Spolupráca začala návrhom úpravy vzorového listu – odpovede na podnet klienta. V spolupráci s expertami banky sme dostali istú voľnosť v tom, ako tento projekt uchopíme. Vždy nás motivuje, ak náš klient premýšľa o svojom cieli komplexne a ak sú naše školenia podporené ďalšími aktivitami, ktoré zvyšujú dopad do praxe. Súčasťou zadania a následnej spolupráce sa okrem praktického rozvoja pracovníkov, ktorí komunikujú s klientami stala aj revízia a komunikačný dizajn listov pre typické situácie, vytvorenie slovníka vhodných formulácií so zameraním na CX a rozvoj interného kouča pre následnú podporu zamestnancov.