Kurz Psychológia predaja je zameraný na zdokonalenie sa vo vytváraní príjemnej atmosféry a vybudovaní vzťahu so zákazníkom počas obchodného jednania.
- Porozumieť psychologickým potrebám zákazníka.
- Zdokonaliť sa v efektívnej komunikácii so zákazníkom.
- Zdokonaliť sa vo vytváraní príjemnej atmosféry obchodného jednania a vybudovaní vzťahu so zákazníkom.
- Zoznámiť účastníkov s technikami zrkadlenia a umožniť im vyskúšať si ich v rámci tréningu.
- Naučiť sa identifikovať rôzne typy zákazníkov a prispôsobiť im obsah obchodného jednania.
Psychologické aspekty predaja
- Tri línie predaja: systémová, psychologická, komunikačná.
- Signály a indikátory.
Komunikácia so zákazníkom – verbálna komunikácia
- Mapovanie významu slov, zámer slovných oznámení.
- Pozitívne vyjadrovanie a prozákaznícky orientované slová.
Neverbálna komunikácia so zákazníkom
- Význam neverbálnej komunikácie v obchode.
- Ako sa vyhnúť tomu, aby sme bez slov komunikovali to, čo nechceme.
- Dopad neverbálnej komunikácie na zákazníka.
- Prvky neverbálnej komunikácie, očný kontakt, mimika, gestá, držanie tela, pohyby atď.
Identifikácia kúpnych motivácií
- Ako identifikovať kúpne motivácie – preferencie výberu.
Identifikácia typov zákazníkov
- Základná typológia správania zákazníkov.
- Ako identifikovať typ správania zákazníka a aký prístup k nemu zvoliť?
Budovanie vzťahu so zákazníkom
- Techniky zrkadlenia, verbálne a neverbálne zrkadlenie.
- Senzorické typy zákazníkov.
Zvládanie psychickej záťaže v obchode
- Upokojujúce a relaxačné techniky.
Bližšie informácie ohľadne ceny, možných termínov a harmonogramu školenia Vám poskytneme na e-mailovej adrese fbe@fbe.sk alebo na telefónnom čísle +421 2 54418 513.