Kurz je určený predajcom, obchodným zástupcom, vedúcim obchodných oddelení a všetkým pracovníkom spoločností, od ktorých sa očakáva aktívny prístup k zákazníkom. Presvedčivosť a zvládnutie techník predaja je kľúčom k Vášmu úspechu.
- Zdokonaliť sa v presnej, vecnej a presvedčivej komunikácii so zákazníkom
- Rozvinúť schopnosť aktívne počúvať a porozumieť potrebám a očakávaniam zákazníka
- Zvýšiť efektívnosť obchodných zástupcov zdokonalením sa v technikách predaja: vyhľadávaní zákazníkov, prvom kontakte so zákazníkom, prezentovaní produktov, prekonávaní námietok, uzatváraní obchodu
Profesionálna obchodná komunikácia
- Istota, presnosť, vecnosť a presvedčivosť.
Presvedčivý predaj má svoj poriadok
- Pohľad na predaj ako na postupnosť krokov.
Znalosť produktu alebo služby
- Technické parametre produktu a služby, výhody produktu a služby.
- Predávanie úžitku ako základná filozofia obchodu.
- Úžitok ako argument, aby zákazník kúpil.
Zisťovanie potrieb
- Techniky kladenia otázok, porozumenie potrebám zákazníka.
Prezentácia produktu alebo služby
- Aký úžitok prinesie naša služba zákazníkom?
- Presvedčivosť prezentácie.
Prekonávanie námietok
- Príprava na námietky a technika ich prekonávania.
Uzatváranie obchodu
- Priebeh záujmu o produkt v čase, technika potvrdzovania.
- Nákupné signály, techniky uzatvárania obchodu.
Starostlivosť o zákazníka
- Dôležitosť starostlivosti o zákazníkov, spôsoby starostlivosti o zákazníkov.
PROGRAM | 1.DEŇ | 2.DEŇ |
Registrácia | 8:45 | |
Program | 9:00 | 8:00 |
Obed | 12:00 | 12:00 |
Program | 13:00 | 13:00 |
Ukončenie | 16:30 | 16:00 |