Psychológia predaja

Štandardná forma realizácie kurzu je prezenčná. V prípade nepriaznivej epidemiologickej situácie bude kurz realizovaný online formou. Pracovné metódy používané v tréningových programoch na diaľku sú zvolené tak, aby sme zaistili interaktivitu, prispôsobenie obsahu potrebám účastníkov a praktické prenesenie do praxe.

 

CIELE

  • Porozumieť psychologickým potrebám zákazníka.
  • Zdokonaliť sa v efektívnej komunikácii so zákazníkom.
  • Zdokonaliť sa vo vytváraní príjemnej atmosféry obchodného jednania a vybudovaní vzťahu so zákazníkom.
  • Zoznámiť účastníkov s technikami zrkadlenia a umožniť im vyskúšať si ich v rámci tréningu.
  • Naučiť sa identifikovať rôzne typy zákazníkov a prispôsobiť im obsah obchodného jednania.

OBSAH KURZU

Psychologické aspekty predaja

  • Tri línie predaja: systémová, psychologická, komunikačná.
  • Signály a indikátory.

Komunikácia so zákazníkom – verbálna komunikácia

  • Mapovanie významu slov, zámer slovných oznámení.
  • Pozitívne vyjadrovanie a prozákaznícky orientované slová.

Neverbálna komunikácia so zákazníkom

  • Význam neverbálnej komunikácie v obchode.
  • Ako sa vyhnúť tomu, aby sme bez slov komunikovali to, čo nechceme.
  • Dopad neverbálnej komunikácie na zákazníka.
  • Prvky neverbálnej komunikácie, očný kontakt, mimika, gestá, držanie tela, pohyby atď.

Identifikácia kúpnych motivácií

  • Ako identifikovať kúpne motivácie – preferencie výberu.

Identifikácia typov zákazníkov

  • Základná typológia správania zákazníkov.
  • Ako identifikovať typ správania zákazníka a aký prístup k nemu zvoliť?

Budovanie vzťahu so zákazníkom

  • Techniky zrkadlenia, verbálne a neverbálne zrkadlenie.
  • Senzorické typy zákazníkov.

Zvládanie psychickej záťaže v obchode

  • Upokojujúce a relaxačné techniky.

ĎALŠIE INFORMÁCIE

Bližšie informácie ohľadne ceny, možných termínov a harmonogramu školenia Vám poskytneme na e-mailovej adrese fbe@fbe.sk alebo na telefónnom čísle +421 2 54418 513.