Kurz Procesne oritentovaný systém manažérstva kvality je zameraný na to ako konzistentne vytvárať tovary a služby podľa potrieb zákazníkov
- Účastníci pod vedením skúseného lektora aplikujú obsah najmä pomocou simulácií a príkladov z praxe.
- Top lektori s praxou a experti vo svojej oblasti.
- Vysoká miera spokojnosti účastníkov kurzu.
Štandardná forma realizácie kurzu je prezenčná. V prípade nepriaznivej epidemiologickej situácie bude kurz realizovaný online formou. Pracovné metódy používané v tréningových programoch na diaľku sú zvolené tak, aby sme zaistili interaktivitu, prispôsobenie obsahu potrebám účastníkov a praktické prenesenie do praxe.
- Efektívnou formou sprostredkovať zamestnancom a interným audítorom obsah systému manažérstva kvality podľa EN ISO 9001:2015 a postupy jeho interného auditu podľa EN ISO 19011:2018.
- Názorným spôsobom ukázať aplikáciu vybraných nástrojov manažérstva procesov využívaných v ISO 9001 s dôrazom na zákaznícku orientáciu a neustále zlepšovanie.
- Program prebieha formou výkladu princípov ilustrovaných na príkladoch z organizácií a prácou v skupinách, v ktorých si účastníci na praktických cvičeniach precvičujú aplikáciu osvojených metód formou manažérskej hry simulujúcej procesy firmy a princípy zabezpečenia kvality obsiahnuté v ISO 9001:2015 s riešením aplikácie na vlastnú organizáciu.
Procesne orientovaný manažérsky systém podľa ISO 9001:2015
- Procesný model v ISO 9001:2015.
- Základné princípy a praktické prínosy pre firmu.
- Praktické cvičenia: Príklady prínosov aplikácie zásad ISO 9001:2015 v praxi.
- Simulácia procesov firmy s uplatnením prvkov systému manažérstva kvality.
Procesná a zákaznícka orientácia v ISO 9001:2015
- Ukážky praktickej aplikácie prvkov systému manažérstva kvality.
- Zodpovednosť vedenia. Zákaznícka orientácia.
- Manažérstvo zdrojov, manažérstvo procesov, meranie – analýza – zlepšovanie.
- Hlavné a podporné procesy organizácie – aplikácia na vlastnú firmu.
- Dokumentácia systému manažérstva kvality.
Audit systému podľa EN ISO 19011:2018
- Audit procesne orientovaného systému – postupy a kľúčové faktory úspechu.
- Komunikácia pri audite.
- Cvičenie – simulácia auditu.
- Postup implementácie a zdokonaľovania systému manažérstva kvality.
Bližšie informácie ohľadne ceny, možných termínov a harmonogramu školenia Vám poskytneme na e-mailovej adrese fbe@fbe.sk alebo na telefónnom čísle +421 2 54418 513.