Ako zaujať pri prvom kontakte s klientom

Štandardná forma realizácie kurzu je prezenčná. V prípade nepriaznivej epidemiologickej situácie bude kurz realizovaný online formou. Pracovné metódy používané v tréningových programoch na diaľku sú zvolené tak, aby sme zaistili interaktivitu, prispôsobenie obsahu potrebám účastníkov a praktické prenesenie do praxe.

 

CIELE

  • Poskytnúť obchodníkom nové inšpirácie a inovatívne prvky využiteľné v prvom telefonickom kontakte s klientom s cieľom vzbudenia záujmu klienta a zvýšenia šance jeho akvizície.
  • Naučiť účastníkov využívať rôzne pokročilé techniky prekonávania ťažkých námietok.
  • Zvýšiť schopnosť v cielenej argumentácii a sformulovať databázu silných argumentov, ktoré je možné v aktuálnej situácii v rozhovore s klientom využiť.
  • Inovovať prezentáciu účastníkov v obchodnom telefonickom rozhovore.

OBSAH KURZU

Prvý telefonický kontakt

  • Zaužívaný vs inovatívny prístup – čo používame štandardne vs aké iné, kreatívne, inovatívne možnosti máme
  • Ako to robiť inak, ako doteraz

Dohodnutie stretnutia

  • Čo urobiť, aby sme boli úspešní
  • Vhodné reakcie na odmietnutie stretnutia

Vzbudenie záujmu a prezentácia

  • Vzbudenie záujmu zákazníka – ako sa odlíšiť od štandardných „fráz“ a konkurencie
  • Prvý kontakt s klientom, ako začať, aby sme vzbudili záujem a vytvorili si priestor na prezentáciu
  • Ako vyvolať potrebu a dohodnúť si stretnutie
  • Ako si vytvoriť priestor na prezentáciu?
  • Prezentácia ponuky – úderne a bez zbytočných fráz
  • Nové trendy a inovatívne spôsoby pri prvom kontakte
  • Vhodné reakcie na prvotné odmietnutie stretnutia – preklopenie odmietnutia na príležitosť

Formulovanie argumentov

  • Cielená argumentácia
  • Ako argumentovať aby sme zaujali

Ťažké námietky

  • S akými námietkami sa aktuálne stretávame, ako sa s nimi vysporiadať
  • Námietky v rôznej fáze – námietky na dohodnutie stretnutia, námietky pri akvizícii a pod.
  • Rôzne pokročilé techniky prekonávania námietok, kedy ktorú použiť
  • Príprava na konkrétne námietky z praxe

Riešenie situácií z praxe účastníkov – rozbor, riešenie a role play vybraných konkrétnych situácií z praxe účastníkov

ĎALŠIE INFORMÁCIE

Bližšie informácie ohľadne ceny, možných termínov a harmonogramu školenia Vám poskytneme na e-mailovej adrese fbe@fbe.sk alebo na telefónnom čísle +421 2 54418 513.