Customer experience

Customer experience je holistické vnímanie vašich zákazníkov o ich skúsenostiach s vašou firmou alebo značkou. 

Customer experience je výsledkom každej interakcie zákazníka s vašou firmou, od hľadania na webe až po rozhovor so zákazníckym servisom, či prijatím produktu/služby, ktoré si od vás kúpil. Všetko, čo robíte, ovplyvňuje vnímanie vašich zákazníkov a ich rozhodnutie, či sa budú vracať alebo nie – takže kľúčom k úspechu je skvelý customer experience. 

 Prečo je customer experience dôležitý? 

Dobrá customer experience je rozhodujúca pre trvalý rast akéhokoľvek podnikania.  

  • zvýšená lojalita zákazníkov 
  • zvýšená spokojnosť zákazníkov 
  • pozitívne recenzie a odporúčania 
  • rast povedomia o spoločnosti  

Kurzy obsahujúce metodiku

Zaujímavosti a novinky

Dohodnite si konzultáciu

Kontaktovať
Prehľad ochrany osobných údajov

Táto webová stránka používa súbory cookie, aby sme vám mohli poskytnúť čo najlepší používateľský zážitok. Informácie o súboroch cookie sa ukladajú vo vašom prehliadači a plnia funkcie, ako je rozpoznanie vás, keď sa vrátite na našu webovú lokalitu, a pomáhajú nášmu tímu pochopiť, ktoré časti webovej lokality považujete za najzaujímavejšie a najužitočnejšie.

Nevyhnutné Cookies

Nevyhnutné cookies by mal byť vždy povolené, aby sme mohli uložiť vaše preferencie nastavení súborov cookie.

Súbory cookie tretích strán

Táto webová stránka používa službu Google Analytics na zhromažďovanie anonymných informácií, ako je počet návštevníkov stránky a najobľúbenejšie stránky.

Ponechanie tohto súboru cookie zapnutého nám pomáha zlepšovať naše webové stránky.