Customer experience

Customer experience je holistické vnímanie vašich zákazníkov o ich skúsenostiach s vašou firmou alebo značkou. 

Customer experience je výsledkom každej interakcie zákazníka s vašou firmou, od hľadania na webe až po rozhovor so zákazníckym servisom, či prijatím produktu/služby, ktoré si od vás kúpil. Všetko, čo robíte, ovplyvňuje vnímanie vašich zákazníkov a ich rozhodnutie, či sa budú vracať alebo nie – takže kľúčom k úspechu je skvelý customer experience. 

 Prečo je customer experience dôležitý? 

Dobrá customer experience je rozhodujúca pre trvalý rast akéhokoľvek podnikania.  

  • zvýšená lojalita zákazníkov 
  • zvýšená spokojnosť zákazníkov 
  • pozitívne recenzie a odporúčania 
  • rast povedomia o spoločnosti  

Kurzy obsahujúce metodiku

Zaujímavosti a novinky

Dohodnite si konzultáciu

Kontaktovať