Úspešný predaj I

Kurz je určený predajcom, obchodným zástupcom, vedúcim obchodných oddelení a všetkým pracovníkom spoločností, od ktorých sa očakáva aktívny prístup k zákazníkom. Úspešný predaj je podmienkou úspešného fungovania firiem a organizácií a už dávno neplatí, že predávajú len obchodníci/predajcovia.

  • Zdokonaliť sa v predajnej komunikácii so zákazníkom v osobnom kontakte.
  • Rozvinúť schopnosť aktívne zisťovať očakávania zákazníka a hľadať jeho potreby.
  • Zvýšiť mieru úspešne realizovaných predajov a napomôcť k dlhodobej spolupráci so zákazníkmi.
  • Rozvinúť schopnosť vyhľadávať a rozvíjať obchodné príležitosti až po získanie objednávky.

Predpoklady úspešnej obchodnej komunikácie

  • 3-rola obchodníka, pretože byť len predajcom už dávno nestačí!
  • Výhody a výzvy konzultatívneho odborného predaja
  • Dôveryhodnosť, presvedčivosť, profesionalita

 

Rozhodovací proces zákazníka

  • Vývojové fázy rozhodovania zákazníkov a rozdielne vnímanie potrieb v čase
  • Vplyv emócií v jednotlivých fázach rozhodovania a vývoj očakávaní zákazníka
  • Miesto predajcu/obchodníka v jednotlivých fázach rozhodovania a na čo si dávať pozor

 

„PUSH“ a „PULL“ prístupy v predaji

  • Výhody a obmedzenia oboch prístupov
  • Ako vhodne kombinovať jednotlivé prístupy a kedy je to nevhodné
  • Proaktivita verzus reaktivita

 

Práca s očakávaniami a potrebami zákazníka

  • Techniky kladenia otázok pre zistenie potrieb a overenie potenciálneho úžitku
  • Možnosti preformátovania očakávaní zákazníka na základe pochopenia skrytých potrieb a definovania očakávanej pridanej hodnoty

 

Aj ten najlepší produkt či službu je potrebné vedieť predať

  • „Unique Selling Point“ (USP) a ako s ním pracovať
  • Čo je F-A-B produktov a riešení
    • Prečo aj ten najlepší produkt nemusí vyvolať záujem o kúpu zo strany zákazníka?
    • Parametre produktov a služieb sú dôležité, predáva však úžitok
    • Ponuka produktu/riešenia na základe potrieb s pridanou hodnotou

 

Prekonávanie námietok

  • Čo sú námietky a kedy majú šancu na prekonanie
  • Technika 5P účinného prekonania námietok
  • Lepšie ako prekonávanie je však prevencia

 

Získavanie záväzku

  • Nákupné signály a ako ich využívať
  • Techniky uzatvárania obchodu
  • Dohoda ďalších krokov

 

Ponákupná starostlivosť o zákazníka

  • Dôležitosť starostlivosti o zákazníkov
  • Spôsoby starostlivosti o zákazníkov
PROGRAM 1.DEŇ 2.DEŇ
Registrácia 8:45
Program 9:00 8:00
Obed 12:00 12:00
Program 13:00 13:00
Ukončenie 16:30 16:00

Kurzy prebiehajúce  prezenčnou formou sa konajú v Nikar Training Centre na adrese Liptovská 10, 821 09 Bratislava,  www.nikar.sk

 

Prihláška do kurzu

Prihlásiť sa

Kapacita kurzov je obmedzená. Účastníkov zaraďujeme v poradí podľa dátumu záväznej prihlášky.

Odporúčame aj nasledovné kurzy

Dohodnite si konzultáciu

Kontaktovať
Prehľad ochrany osobných údajov

Táto webová stránka používa súbory cookie, aby sme vám mohli poskytnúť čo najlepší používateľský zážitok. Informácie o súboroch cookie sa ukladajú vo vašom prehliadači a plnia funkcie, ako je rozpoznanie vás, keď sa vrátite na našu webovú lokalitu, a pomáhajú nášmu tímu pochopiť, ktoré časti webovej lokality považujete za najzaujímavejšie a najužitočnejšie.

Nevyhnutné Cookies

Nevyhnutné cookies by mal byť vždy povolené, aby sme mohli uložiť vaše preferencie nastavení súborov cookie.

Súbory cookie tretích strán

Táto webová stránka používa službu Google Analytics na zhromažďovanie anonymných informácií, ako je počet návštevníkov stránky a najobľúbenejšie stránky.

Ponechanie tohto súboru cookie zapnutého nám pomáha zlepšovať naše webové stránky.