Obchodník pred webkamerou

Kurz Obchodník pred webkamerou je zameraný na to ako naučiť obchodníkov efektívne a úspešne komunikovať s klientom prostredníctvom webkamery.

Obdobie koronakrízy inšpirovalo veľké množstvo klientov využívať webkameru ako bežnú súčasť komunikácie s okolím. Niektorí z nich dokonca začali používanie videokonferenčných prostriedkov od dodávateľov služieb automaticky požadovať. Obchodníci, ktorí sa vedia novej požiadavke prispôsobiť, získavajú u týchto klientov body navyše. Chcete k nim patriť?

  • Naučiť obchodníkov, ako efektívne a úspešne komunikovať s klientom prostredníctvom webkamery.
  • Naučiť ich rozoznať, ktoré rokovania si vyžadujú osobnú formu a ktoré môžu prebehnúť online.
  • Vybaviť obchodníkov potrebnými zručnosťami pre sebaisté ovládanie softvéru pre online prenos.
  • Profesionálne zvládnuť najčastejšie ťažké situácie, ktoré vznikajú počas online rokovaní.
  • Vylepšiť vizuálnu stránku prezentácie obchodníka, firmy, služby či produktu na diaľku.

Výhody komunikácie a rokovania s klientom cez webkameru

Obchodník pred webkamerou

  • Správne osvetlenie, akú časť tela má kamera zaberať, tréning pohľadov do kamery atď.

Zvládnutie technickej stránky

  • Prehľad softvérov pre online rokovania, 8 funkcií programov, ktoré musí obchodník dôverne poznať (zdieľanie obrazovky, ako odoslať klientovi pozvánku, nastavenie mikrofónu a kamery atď.).
  • Vizualizácia 3-2-1 pre online prostredie (PowerPoint – tri kľúčové vychytávky, grafická úprava na dve kliknutia, atraktívne animácie jedným mávnutím).

Príprava na online rokovanie/vyjednávanie

Štruktúra online rokovania s klientom

  • Úvod – prvé vety pri online stretnutí, nastavenie pravidiel; hlavná časť – štruktúra troch krokov; záver – „úder“ na koniec; čomu venovať pozornosť po skončení online rokovania?

Komunikačná stránka online rokovania

  • Špecifiká neverbálnej komunikácie pred kamerou (neverbálny mlynček, blízko či ďaleko?)
  • Verbálna komunikácia v online prostredí – aby klient nielen počul, ale aj rozumel.

Zvládanie nepríjemných situácií v online prostredí

  • Klient stráca pozornosť, zvoní mu mobil, zvládanie technických problémov (výpadok kamery, zvuku, online spojenia a pod.)

Praktické tipy

  • Ako prezentovať prospekt, cenník, predmet; odkazy v chate, technika „Malé kontrakty“ pre udržanie pozornosti. Ako zistiť, nakoľko sa klientovi online rokovanie so mnou páčilo?

Online kurz je vedený lektorom v reálnom čase a je vysoko interaktívny. Obsahuje praktický nácvik.

Máte záujem o tento kurz?

Bližšie informácie ohľadne ceny, možných termínov a harmonogramu školenia Vám poskytneme na e-mailovej adrese fbe@fbe.sk alebo na telefónnom čísle +421 2 54418 513.

Kontaktujte nás

Odporúčame aj nasledovné kurzy

Dohodnite si konzultáciu

Kontaktovať
Prehľad ochrany osobných údajov

Táto webová stránka používa súbory cookie, aby sme vám mohli poskytnúť čo najlepší používateľský zážitok. Informácie o súboroch cookie sa ukladajú vo vašom prehliadači a plnia funkcie, ako je rozpoznanie vás, keď sa vrátite na našu webovú lokalitu, a pomáhajú nášmu tímu pochopiť, ktoré časti webovej lokality považujete za najzaujímavejšie a najužitočnejšie.

Nevyhnutné Cookies

Nevyhnutné cookies by mal byť vždy povolené, aby sme mohli uložiť vaše preferencie nastavení súborov cookie.

Súbory cookie tretích strán

Táto webová stránka používa službu Google Analytics na zhromažďovanie anonymných informácií, ako je počet návštevníkov stránky a najobľúbenejšie stránky.

Ponechanie tohto súboru cookie zapnutého nám pomáha zlepšovať naše webové stránky.