Koučing operátorov CC

Kurz Koučing operátorov CC je zameraný na zdokonalenie sa alebo naučenie sa viesť koučingové rozhovory.

Kurz „Koučing operátorov CC“ je určený pre interných koučov, supervízorov a vedúcich pracovníkov Call Centier, ktorí chcú pomocou koučingu dosiahnuť vyššiu kvalitu poskytova-ných služieb. Pomocou dobre realizovaného koučingu je možné dosiahnuť lepšie obchodné výsledky CC zameraných na predaj po telefóne.

  • Zdokonaliť alebo naučiť interných koučov, supervízorov a vedúcich CC viesť koučingové rozhovory.
  • Vylepšiť alebo získať zručnosť, dávať efektívnu spätnú väzbu.
  • Zdokonaliť sa v motivačnom vyznení záverov koučingových rozhovorov.
  • Precvičiť základné typy telefonických rozhovorov v rámci modelových situácií.
  • Naučiť sa efektívne pripravovať a plánovať koučingové aktivity.

Miesto koučingu v systéme riadenia

  • rozvoj spolupracovníkov, zapracovanie, tréningy, koučing, kontrola výkonov, riešenie  napätia, keď supervízor má kontrolné aj rozvojové (koučingové) roly, spolupráca interný kouč – manažér.

Koncept koučingu 

  • koučing ako nástroj rozvoja a motivácie spolupracovníkov, koučing zameraný na získanie zručnosti, koučing zameraný na zvládnutie roly operátora CC.

Príprava koučingu

  • ciele koučingu, stratégia ako ich koučingom dosiahnuť, koučingový hárok.

Vedenie koučingového rozhovoru

  • štruktúra koučingového rozhovoru, spýtať sa  na názor koučovaného na svoj výkon, okomentovať jeho postrehy, informovať o výkone, „vypichnúť dôležité“ – silné stránky, poskytnutie efektívnej spätnej väzby, vybrať 3 konkrétne úlohy a stanoviť ciele individuálnej práce, pozitívne zakončenie koučingového rozhovoru, poďakovať za spoluprácu.

Pravidlá koučingového rozhovoru 

  • hodnotiť výkon, byť stručný, vyjadrovať sa vecne a presne, dbať na motiváciu.

Správa z koučingu 

  • práca s informáciami získanými pri koučingu, rovnováha bezpečného prostredia pre koučing a ťahu na rozvojové ciele.

Poskytovanie spätnej väzby

  • pochvala, pokarhanie, pozitívne usmerňovanie a technika koučingových otázok.

Podporné komunikačné techniky

  • prekonávanie námietok niektorých koučovaných.

Máte záujem o tento kurz?

Bližšie informácie ohľadne ceny, možných termínov a harmonogramu školenia Vám poskytneme na e-mailovej adrese fbe@fbe.sk alebo na telefónnom čísle +421 2 54418 513.

Kontaktujte nás

Odporúčame aj nasledovné kurzy

Dohodnite si konzultáciu

Kontaktovať
Prehľad ochrany osobných údajov

Táto webová stránka používa súbory cookie, aby sme vám mohli poskytnúť čo najlepší používateľský zážitok. Informácie o súboroch cookie sa ukladajú vo vašom prehliadači a plnia funkcie, ako je rozpoznanie vás, keď sa vrátite na našu webovú lokalitu, a pomáhajú nášmu tímu pochopiť, ktoré časti webovej lokality považujete za najzaujímavejšie a najužitočnejšie.

Nevyhnutné Cookies

Nevyhnutné cookies by mal byť vždy povolené, aby sme mohli uložiť vaše preferencie nastavení súborov cookie.

Súbory cookie tretích strán

Táto webová stránka používa službu Google Analytics na zhromažďovanie anonymných informácií, ako je počet návštevníkov stránky a najobľúbenejšie stránky.

Ponechanie tohto súboru cookie zapnutého nám pomáha zlepšovať naše webové stránky.