Každý telefonát je príležitosť

Kurz „Každý telefonát je príležitosť“ je určený operátorom call centier, ako aj všetkým, ktorí môžu servisný telefonát preklopiť na ďalší predaj produktov alebo realizujú obchod telefonicky, prípadne dohadujú stretnutia pre obchodníkov. Je vhodný pre operátorov call centier zameraných na predaj.

 

CIELE

  • Zdokonaliť účastníkov v preklopení servisného telefonického rozhovoru na predajný
  • Naučiť účastníkov zaujať potenciálneho zákazníka, aby bol ochotný komunikovať počas celého telefonického rozhovoru
  • Naučiť účastníkov využívať základné predajné techniky v telefonickej komunikácii so zákazníkom
  • Rozpoznať cez telefón nákupné signály od zákazníka a vedieť uzatvoriť obchodný rozhovor realizovaním objednávky alebo dohodnutím stretnutia
  • Precvičiť si v rámci audiotréningu praktické komunikačno-obchodné situácie

OBSAH KURZU

Vznik príležitostí a predaj po telefóne

  • Ako vznikajú príležitosti na predaj pri servisných telefonických rozhovoroch?
  • Výhody a ohraničenia predaja po telefóne

Využitie príležitosti a proces predaja po telefóne

  • Preklopenie servisného telefonického rozhovoru na predaj ďalších služieb
  • Štruktúra obchodného telefonického rozhovoru
  • Prvý kontakt so zákazníkom. Ako zaujať, aby zákazník neukončil hovor skôr než začnem?

Predávanie úžitku a zisťovanie potrieb

  • Overovanie a zisťovanie potrieb, otázky, ako zapojiť zákazníka do rozhovoru

Prezentácia

  • Vzbudenie záujmu zákazníka o ponúkané produkty
  • Ako si vytvoriť priestor na prezentáciu? Prezentácia ponuky

Prekonávanie námietok

  • Námietky v úvode telefonátu (nemám čas, nezaujíma ma to atď.)
  • Námietky po prezentácii, prekonávanie námietok, metodika, argumentácia

Získavanie súhlasu

  • Uzatváranie obchodu, získanie objednávky
  • Dohodnutie termínu stretnutia pre obchodného zástupcu

Tréning modelových obchodných rozhovorov

CENA KURZU

Cena za kurz

Cena na osobu s DPH je 240€

Zľavnená cena za kurz

Cena na osobu s DPH je 216€

HARMONOGRAM

PROGRAM 1.DEŇ
Registrácia 8:45
Program 9:00
Obed 12:00
Program 13:00
Ukončenie 16:30

Aplikačná podpora od lektora v praxi

Pre účastníkov kurzu je k dispozícii možnosť následnej aplikačnej podpory formou individuálnej konzultácie/koučingu s lektorom.

Cena za jednu aplikačnú konzultáciu/koučing s lektorom (1 hodina) je 90,- EUR + DPH.
Aplikačné konzultácie/koučing sú realizované online alebo telefonicky.

Pre objednanie či viac informácií o následnom individuálnom koučingu/konzultáciách nás kontaktujte na fbe@fbe.sk, prípadne na telefónnom čísle 02/5441 8513.

Záväzná prihláška na kurz

Informácie o kurze
KurzModul
Informácie o účastnikovi kurzu

Fakturačné údaje
Kontaktná osoba
Forma kurzu
zúčastním sa len onlinezúčastním sa len prezenčneakceptujem obidve formy
Rezervácia ubytovania

HOTEL APOLLO
Poplatok za ubytovanie uhrádza účastník individuálne na recepcii hotela.

Bez ubytovania1-lôžková izba s raňajkami (65 €)2-lôžková izba s raňajkami (80 €)
Deň vopredZ 1. na 2. deňZ 2. na 3. deň
Odoslaním tohto formulára účastník potvrdzuje, že súhlasí so zmluvnými podmienkami a že účastnícky poplatok poukáže na účet FBE Bratislava – IBAN: SK96 1100 0000 0026 2108 1463, SWIFT CODE: TATRSKBX, najneskôr do uzávierky kurzu (variabilný symbol je uvedený pri kurze, konštantný symbol: 0308).
Odoslaním formulára dávate v zmysle Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov súhlas so správou, spracovaním a uchovaním hore uvedených osobných údajov spoločnosťou FBE Bratislava, s.r.o. (so sídlom v Bratislave, Lazaretská 29, 811 09, IČO: 35752807) pre účel registrácie na uvedené školenie.
V prípade otázok nás môžete kontaktovať na tel. čísle 02/54 41 85 13 alebo e-mailom na fbe@fbe.sk.



Táto stránka je chránená protokolom reCAPTCHA a platia pravidlá ochrany osobných údajov a zmluvné podmienky spoločnosti Google.