Ako zaujať pri prvom kontakte s klientom

Kurz Ako zaujať pri prvom kontakte s klientom je zameraný na to ako inovovať prezentáciu účastníkov v obchodnom telefonickom rozhovore.

  • Poskytnúť obchodníkom nové inšpirácie a inovatívne prvky využiteľné v prvom telefonickom kontakte s klientom s cieľom vzbudenia záujmu klienta a zvýšenia šance jeho akvizície.
  • Naučiť účastníkov využívať rôzne pokročilé techniky prekonávania ťažkých námietok.
  • Zvýšiť schopnosť v cielenej argumentácii a sformulovať databázu silných argumentov, ktoré je možné v aktuálnej situácii v rozhovore s klientom využiť.
  • Inovovať prezentáciu účastníkov v obchodnom telefonickom rozhovore.

Prvý telefonický kontakt

  • Zaužívaný vs inovatívny prístup – čo používame štandardne vs aké iné, kreatívne, inovatívne možnosti máme
  • Ako to robiť inak, ako doteraz

Dohodnutie stretnutia

  • Čo urobiť, aby sme boli úspešní
  • Vhodné reakcie na odmietnutie stretnutia

Vzbudenie záujmu a prezentácia

  • Vzbudenie záujmu zákazníka – ako sa odlíšiť od štandardných „fráz“ a konkurencie
  • Prvý kontakt s klientom, ako začať, aby sme vzbudili záujem a vytvorili si priestor na prezentáciu
  • Ako vyvolať potrebu a dohodnúť si stretnutie
  • Ako si vytvoriť priestor na prezentáciu?
  • Prezentácia ponuky – úderne a bez zbytočných fráz
  • Nové trendy a inovatívne spôsoby pri prvom kontakte
  • Vhodné reakcie na prvotné odmietnutie stretnutia – preklopenie odmietnutia na príležitosť

Formulovanie argumentov

  • Cielená argumentácia
  • Ako argumentovať aby sme zaujali

Ťažké námietky

  • S akými námietkami sa aktuálne stretávame, ako sa s nimi vysporiadať
  • Námietky v rôznej fáze – námietky na dohodnutie stretnutia, námietky pri akvizícii a pod.
  • Rôzne pokročilé techniky prekonávania námietok, kedy ktorú použiť
  • Príprava na konkrétne námietky z praxe

Riešenie situácií z praxe účastníkov – rozbor, riešenie a role play vybraných konkrétnych situácií z praxe účastníkov

Bližšie informácie ohľadne ceny, možných termínov a harmonogramu školenia Vám poskytneme na e-mailovej adrese fbe@fbe.sk alebo na telefónnom čísle +421 2 54418 513.

Máte záujem o tento kurz?

Bližšie informácie ohľadne ceny, možných termínov a harmonogramu školenia Vám poskytneme na e-mailovej adrese fbe@fbe.sk alebo na telefónnom čísle +421 2 54418 513.

Kontaktujte nás

Odporúčame aj nasledovné kurzy

Dohodnite si konzultáciu

Kontaktovať
Prehľad ochrany osobných údajov

Táto webová stránka používa súbory cookie, aby sme vám mohli poskytnúť čo najlepší používateľský zážitok. Informácie o súboroch cookie sa ukladajú vo vašom prehliadači a plnia funkcie, ako je rozpoznanie vás, keď sa vrátite na našu webovú lokalitu, a pomáhajú nášmu tímu pochopiť, ktoré časti webovej lokality považujete za najzaujímavejšie a najužitočnejšie.

Nevyhnutné Cookies

Nevyhnutné cookies by mal byť vždy povolené, aby sme mohli uložiť vaše preferencie nastavení súborov cookie.

Súbory cookie tretích strán

Táto webová stránka používa službu Google Analytics na zhromažďovanie anonymných informácií, ako je počet návštevníkov stránky a najobľúbenejšie stránky.

Ponechanie tohto súboru cookie zapnutého nám pomáha zlepšovať naše webové stránky.