Kurz Ako zaujať pri prvom kontakte s klientom je zameraný na to ako inovovať prezentáciu účastníkov v obchodnom telefonickom rozhovore.
- Poskytnúť obchodníkom nové inšpirácie a inovatívne prvky využiteľné v prvom telefonickom kontakte s klientom s cieľom vzbudenia záujmu klienta a zvýšenia šance jeho akvizície.
- Naučiť účastníkov využívať rôzne pokročilé techniky prekonávania ťažkých námietok.
- Zvýšiť schopnosť v cielenej argumentácii a sformulovať databázu silných argumentov, ktoré je možné v aktuálnej situácii v rozhovore s klientom využiť.
- Inovovať prezentáciu účastníkov v obchodnom telefonickom rozhovore.
Prvý telefonický kontakt
- Zaužívaný vs inovatívny prístup – čo používame štandardne vs aké iné, kreatívne, inovatívne možnosti máme
- Ako to robiť inak, ako doteraz
Dohodnutie stretnutia
- Čo urobiť, aby sme boli úspešní
- Vhodné reakcie na odmietnutie stretnutia
Vzbudenie záujmu a prezentácia
- Vzbudenie záujmu zákazníka – ako sa odlíšiť od štandardných „fráz“ a konkurencie
- Prvý kontakt s klientom, ako začať, aby sme vzbudili záujem a vytvorili si priestor na prezentáciu
- Ako vyvolať potrebu a dohodnúť si stretnutie
- Ako si vytvoriť priestor na prezentáciu?
- Prezentácia ponuky – úderne a bez zbytočných fráz
- Nové trendy a inovatívne spôsoby pri prvom kontakte
- Vhodné reakcie na prvotné odmietnutie stretnutia – preklopenie odmietnutia na príležitosť
Formulovanie argumentov
- Cielená argumentácia
- Ako argumentovať aby sme zaujali
Ťažké námietky
- S akými námietkami sa aktuálne stretávame, ako sa s nimi vysporiadať
- Námietky v rôznej fáze – námietky na dohodnutie stretnutia, námietky pri akvizícii a pod.
- Rôzne pokročilé techniky prekonávania námietok, kedy ktorú použiť
- Príprava na konkrétne námietky z praxe
Riešenie situácií z praxe účastníkov – rozbor, riešenie a role play vybraných konkrétnych situácií z praxe účastníkov