Vyjednávanie v obchodnom jednaní
Termíny
Štandardná forma realizácie kurzu je prezenčná. V prípade nepriaznivej epidemiologickej situácie bude kurz realizovaný online formou.
Kurz „Vyjednávanie v obchodnom jednaní“ je určený predajcom, obchodným zástupcom, vedúcim obchodných oddelení, ktorí majú možnosť poskytnúť zákazníkom určité výhody alebo zľavy a zároveň sa od nich očakáva, že s týmito možnosťami budú narábať efektívne, tak, aby z jednotlivých obchodných prípadov dosiahli maximálny zisk.
Ciele
- Zdokonaliť sa vo vyjednávaní so zákazníkom o podmienkach dodávky a cene tak, aby výsledok vytváral predpoklady na dlhodobú spoluprácu
- Uvedomiť si dôležitosť prípravy na vyjednávanie a spracovať si prípravu na jednania, ktoré účastníkov v najbližšom čase čakajú
- Zdokonaliť sa v komunikačných a taktických zručnostiach, ktoré sú potrebné v jednotlivých fázach vyjednávania a zvýšiť presvedčivosť svojej argumentácie
- Naučiť sa využívať vyhodnotenie vyjednávania na neustále zlepšovanie svojich vyjednávacích zručností
Obsah
Vyjednávanie
- Kontext vyjednávania a pozícia vyjednávača, chyby pri vyjednávaní.
- Test schopností vyjednávania, prístupy k vyjednávaniu.
Príprava na vyjednávanie
- Získať fakty, pohľad z dvoch strán, stanovenie cieľov.
- Analýza partnera a stanovenie stratégie a taktiky.
Priebeh vyjednávania
- Fázy vyjednávania, diskusia, návrhy, dohoda.
- Presviedčanie a argumentácia.
- Námietky pri vyjednávaní.
Umenie reflexie
- Učenie sa z úspešných a neúspešných vyjednávaní.
Vyhodnotenie vyjednávania
- Zhodnotiť, či sme dosiahli svoje ciele.
- S odstupom zhodnotiť plnenie dohody.
Súčasťou tréningu je hra, v ktorej sa ocitneme v role vyjednávača. Nasleduje analýza poznatkov a skúseností z tejto hry a nakoniec ich aplikácia do našej praxe vyjednávania so zákazníkmi.
Lektori
Patrik Tóth
Ako profesionálny tréner pôsobí v FBE Bratislava od roku 2001. Venuje sa rozvojovým projektom zameraným na manažérske zručnosti a leadership, obchodné zručnosti a komunikáciu. Spolupodieľa sa na vytváraní koncepcií daných rozvojových programov. Je absolventom Filozofickej fakulty Univerzity Komenského v Bratislave, odbor psychológia. Absolvoval Ledership Development – Mentoring (Paul Stanley, D3) a rozvojový program interných lektorov FBE Bratislava.
Mondi SCP, Komerční banka, ZF Slovakia, VÚB, SLSP, Slovnaft, ČSOB, Billa, Plastic Omnium, Schaeffler Group, ESET, Slovak Telekom, HMH, Siemens, VOLKSWAGEN SLOVAKIA atď.
Najvýznamnejšie referencie:
Kristína Poláková
Ako trénerka pre firemné vzdelávanie pôsobí od r. 1993. Špecializuje sa na oblasť manažérskych, komunikačných a obchodných zručností. Je absolventkou STU v Bratislave. Absolvovala dlhodobú stáž v rôznych organizáciách na tréningoch zahraničných expertov v Nemecku: Günter Meurer – personálny manažment a riadenie ĽZ, John Sipple – riadenie procesu zmeny, John Marsh – TQM, Shaun Browne – tréning trénerov, efektívne tréningové metódy, Josef Graf – psychológia predaja, systém riadenia predajcov, Sandra Wilson – Supervízia koučov. Je členkou Slovenskej asociácie koučov a členkou a medzinárodne certifikovanou koučkou ACC v rámci International Coach Federation (ICF).
Schaeffler Skalica, Schaeffler Kysuce, ZF Slovakia, Bekaert, Fortaco, Hella Slovakia, SPS, Komerční banka, SLSP, Flaga, KraussMaffei, ZSE, OSRAM atď.
Najvýznamnejšie referencie:
Vladimír Sredau
Vladimír spolupracuje s FBE od roku 2009. Venuje sa rozvoju v oblasti vyjednávania, obchodných zručností a riadenia predaja, profesionálnej komunikácie a prezentačných zručností v slovenčine a angličtine, v rátane realizácie tréningov pre medzinárodné spoločnosti v USA, Európe a Ázii. Je absolventom výberovej Tlmočníckej fakulty Štátnej Jazykovej Univerzity. Má 25 rokov skúseností z oblasti predaja, riadenia ľudí a obchodu. 5 rokov pôsobil v USA, následne ako riaditeľ americkej spoločnosti CCUSA na Slovensku a v Londýne. 10 rokov pracoval v spoločnosti IBM ako manažér predaja pre región strednej a východnej Európy. S vyznamenaním absolvoval IBM Global Sales School, Mini MBA vedenú p. David L.Bucknerom, C-suite Executive Training a je držiteľom Client Transformation Award.
Marlink, Lucron Group, Raiffeisen Bank International, Robertshaw, Semecs, ZSE, EMBRACO, Slovenská Sporiteľňa, Tatra Banka, SLOVNAFT, PosAm, Datalogic Scanning, Hewlett-Packard Slovakia, Soitron, VÚB, City University Bellevue a ďalší.
Najvýznamnejšie referencie:
Možnosť následnej aplikačnej podpory od lektora v praxi
Pre účastníkov kurzu je k dispozícii možnosť následnej aplikačnej podpory formou individuálnej konzultácie/koučingu s lektorom.
Cena za jednu aplikačnú konzultáciu/koučing s lektorom (1 hodina) je 90,- EUR + DPH.
Aplikačné konzultácie/koučing sú realizované online alebo telefonicky.
Pre objednanie či viac informácií o následnom individuálnom koučingu/konzultáciách nás kontaktujte na Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript., prípadne na telefónnom čísle 02/5441 8513.
Harmonogram
Program | 1. deň |
---|---|
Registrácia | 8:45 |
Program | 9:00 |
Obed | 12:00 |
Program | 13:00 |
Ukončenie | 16:30 |
Cena za kurz
Základná cena | Zľavnená cena | |
---|---|---|
Cena bez DPH / os. | 350 € | 330 € |
Cena s DPH / os. | 420 € | 396 € |
Štandardná forma realizácie kurzu je prezenčná. V prípade nepriaznivej epidemiologickej situácie bude kurz realizovaný online formou. Pracovné metódy používané v tréningových programoch na diaľku sú zvolené tak, aby sme zaistili interaktivitu, prispôsobenie obsahu potrebám účastníkov a praktické prenesenie do praxe.
 
Miesto konania kurzu: | NIKAR TRAINING CENTER |
Liptovská 10 | |
821 09 Bratislava | |
www.nikar.sk |