Chatová komunikácia – Ako profesionálne komunikovať cez chat

Kurz Chatová komunikácia je zameraný na osvojenie si princípov komunikácie s klientmi formou chatovej komunikácie na Call Centre

  • Osvojiť a nastaviť si princípy komunikácie s klientmi formou chatovej komunikácie na Call Centre.
  • Porozumieť špecifikám chatovej komunikácie a rozdielu oproti e-mailovej komunikácii.
  • Naučiť sa efektívne, pohotovo a prozákaznícky komunikovať prostredníctvom chatu s klientmi.
  • Natrénovať si profesionálnu chatovú komunikáciu na modelových situáciách z praxe účastníkov.

Profesionálna komunikácia formou chatu

  • Profesionálna komunikácia s klientom formou chatu.
  • Špecifiká komunikácie cez chat.
  • Rozdiely medzi chatovou a e-mailovou komunikáciou.
  • Princípy a odporúčania pre komunikáciu prostredníctvom chatu.

Workshop na zmapovanie typických situácií z praxe účastníkov, na ktorých bude prebiehať nácvik

Princípy a pravidlá profesionálnej komunikácie cez chat

  • Kľúčové princípy pri komunikácii cez chat.
  • Základné pravidlá (vhodné oslovenie, formálnosť/neformálnosť, zrozumiteľnosť a jasnosť, krátke odpovede, používanie emotikonov, prozákazníckosť, otázky, vhodné ukončenie atď.)
  • Generačné rozdiely vo vnímaní chatovej komunikácie.

Prozákazníckosť v chatovej komunikácii

  • Personalizácia chatovej komunikácie a zrkadlenie klienta.
  • Odlišné vnímanie času na strane pracovníka a na strane klienta.
  • Spúšťače negatívnych reakcií: rizikové formulácie v chatovej komunikácii, ktorým sa treba vyhnúť.
  • Ako znížiť riziko emocionálneho posunu v komunikačných kanáloch a ako reagovať na nedorozumenie.
  • Prispôsobenie komunikácie rôznym typom klientov.
  • Ako zvládnuť “zacykleného”
  • Čo odpísať klientovi v situácii, keď sa mu práve nemôžeme venovať.

Nácvik chatovej komunikácie z praxe účastníkov

  • Analýza vzoriek chatovej komunikácie účastníkov.
  • Koučingová spätná väzba lektora.

Interaktívny nácvik chatovej komunikácie. Tréning komunikačnej pohotovosti a prozákazníckosti.

 Súčasťou školenia je aj live chat tréning alebo role play tréning modelových situácií z praxe účastníkov.

Bližšie informácie ohľadne ceny, možných termínov a harmonogramu školenia Vám poskytneme na e-mailovej adrese fbe@fbe.sk alebo na telefónnom čísle +421 2 54418 513.

Máte záujem o tento kurz?

Bližšie informácie ohľadne ceny, možných termínov a harmonogramu školenia Vám poskytneme na e-mailovej adrese fbe@fbe.sk alebo na telefónnom čísle +421 2 54418 513.

Kontaktujte nás

Odporúčame aj nasledovné kurzy

Dohodnite si konzultáciu

Kontaktovať
Prehľad ochrany osobných údajov

Táto webová stránka používa súbory cookie, aby sme vám mohli poskytnúť čo najlepší používateľský zážitok. Informácie o súboroch cookie sa ukladajú vo vašom prehliadači a plnia funkcie, ako je rozpoznanie vás, keď sa vrátite na našu webovú lokalitu, a pomáhajú nášmu tímu pochopiť, ktoré časti webovej lokality považujete za najzaujímavejšie a najužitočnejšie.

Nevyhnutné Cookies

Nevyhnutné cookies by mal byť vždy povolené, aby sme mohli uložiť vaše preferencie nastavení súborov cookie.

Súbory cookie tretích strán

Táto webová stránka používa službu Google Analytics na zhromažďovanie anonymných informácií, ako je počet návštevníkov stránky a najobľúbenejšie stránky.

Ponechanie tohto súboru cookie zapnutého nám pomáha zlepšovať naše webové stránky.