Procesne orientovaný systém manažérstva kvality podľa ISO 9001:2015

Kurz Procesne oritentovaný systém manažérstva kvality je zameraný na to ako konzistentne vytvárať tovary a služby podľa potrieb zákazníkov

  • Účastníci pod vedením skúseného lektora aplikujú obsah najmä pomocou simulácií a príkladov z praxe.
  • Top lektori s praxou a experti vo svojej oblasti.
  • Vysoká miera spokojnosti účastníkov kurzu.

Štandardná forma realizácie kurzu je prezenčná. V prípade nepriaznivej epidemiologickej situácie bude kurz realizovaný online formou. Pracovné metódy používané v tréningových programoch na diaľku sú zvolené tak, aby sme zaistili interaktivitu, prispôsobenie obsahu potrebám účastníkov a praktické prenesenie do praxe.

  • Efektívnou formou sprostredkovať zamestnancom a interným audítorom obsah systému manažérstva kvality podľa EN ISO 9001:2015 a postupy jeho interného  auditu podľa EN ISO 19011:2018.
  • Názorným spôsobom ukázať aplikáciu vybraných nástrojov manažérstva procesov využívaných v ISO 9001 s dôrazom na zákaznícku orientáciu a neustále zlepšovanie.
  • Program prebieha formou výkladu princípov ilustrovaných na príkladoch z organizácií a prácou v skupinách, v ktorých si účastníci na praktických cvičeniach precvičujú aplikáciu osvojených metód formou manažérskej hry simulujúcej procesy firmy a princípy zabezpečenia kvality obsiahnuté v ISO 9001:2015 s riešením aplikácie na vlastnú organizáciu.

Procesne orientovaný manažérsky systém podľa ISO 9001:2015

  • Procesný model v ISO 9001:2015.
  • Základné princípy a praktické prínosy pre firmu.
  • Praktické cvičenia: Príklady prínosov aplikácie zásad ISO 9001:2015 v praxi.
  • Simulácia procesov firmy s uplatnením prvkov systému manažérstva kvality.

Procesná a zákaznícka orientácia v ISO 9001:2015

  • Ukážky praktickej aplikácie prvkov systému manažérstva kvality.
  • Zodpovednosť vedenia. Zákaznícka orientácia.
  • Manažérstvo zdrojov, manažérstvo procesov, meranie – analýza – zlepšovanie.
  • Hlavné a podporné procesy organizácie – aplikácia na vlastnú firmu.
  • Dokumentácia systému manažérstva kvality.

Audit systému podľa EN ISO 19011:2018

  • Audit procesne orientovaného systému – postupy a kľúčové faktory úspechu.
  • Komunikácia pri audite.
  • Cvičenie – simulácia auditu.
  • Postup implementácie a zdokonaľovania systému manažérstva kvality.

Bližšie informácie ohľadne ceny, možných termínov a harmonogramu školenia Vám poskytneme na e-mailovej adrese fbe@fbe.sk alebo na telefónnom čísle +421 2 54418 513.

Máte záujem o tento kurz?

Bližšie informácie ohľadne ceny, možných termínov a harmonogramu školenia Vám poskytneme na e-mailovej adrese fbe@fbe.sk alebo na telefónnom čísle +421 2 54418 513.

Kontaktujte nás

Odporúčame aj nasledovné kurzy

Dohodnite si konzultáciu

Kontaktovať
Prehľad ochrany osobných údajov

Táto webová stránka používa súbory cookie, aby sme vám mohli poskytnúť čo najlepší používateľský zážitok. Informácie o súboroch cookie sa ukladajú vo vašom prehliadači a plnia funkcie, ako je rozpoznanie vás, keď sa vrátite na našu webovú lokalitu, a pomáhajú nášmu tímu pochopiť, ktoré časti webovej lokality považujete za najzaujímavejšie a najužitočnejšie.

Nevyhnutné Cookies

Nevyhnutné cookies by mal byť vždy povolené, aby sme mohli uložiť vaše preferencie nastavení súborov cookie.

Súbory cookie tretích strán

Táto webová stránka používa službu Google Analytics na zhromažďovanie anonymných informácií, ako je počet návštevníkov stránky a najobľúbenejšie stránky.

Ponechanie tohto súboru cookie zapnutého nám pomáha zlepšovať naše webové stránky.