Vymáhanie pohľadávok po telefóne

Kurz Vymáhanie pohľadávok po telefóne je zameraný na profesionálnu komunikáciu s neplatiacimi zákazníkmi. 

Kurz „Vymáhanie pohľadávok po telefóne“ je určený všetkým pracovníkom komunikujúcim so zákazníkom, ktorý je zároveň neplatičom. Ako ostať zákaznícky orientovaný a zároveň dôrazne zastávať požiadavky firmy, a tým docieliť úspešné vymoženie pohľadávky? Kurz posilní vaše zručnosti v oblasti efektívnej komunikácie so zákazníkmi – neplatičmi a zvládania záťažových situácií pri tomto type práce.

  • Rozvinúť schopnosť účastníkov efektívne a profesionálne komunikovať s neplatiacimi zákazníkmi.
  • Doplniť poznatky a zručnosti účastníkov o nové postupy a primerané techniky z oblasti vymáhania pohľadávok a argumentácie, a tým zvýšiť efektivitu pri vymáhaní.
  • Praktické odporúčania, ako lepšie zvládať stres a záťaž po ťažkom rozhovore s neplatiacim zákazníkom.

Zvládanie situačného rozporu, keď komunikujeme so zákazníkom, ktorý je zároveň neplatičom

  • Zákaznícka orientácia verzus dôrazné zastávanie požiadavky spoločnosti.

Proces vymáhania pohľadávok po telefóne

  • Príprava a princípy komunikácie pri vedení rozhovoru o pohľadávke.
  • Získavanie „záväzku – dohody“.

Cielené kladenie otázok

Dôslednosť vymáhania

  • Psychologické aspekty vymáhania.
  • Prejavy a postupy dôslednosti v komunikácii pri vymáhaní.
  • Dôrazné vymáhanie – databáza dôrazných formulácií.

Profesionálna argumentácia v krízových a ťažkých situáciách

  • Gradácia argumentácie, racionálny a emocionálny apel.
  • Stratégie a taktiky v procese vymáhania (salámová taktika, fait accompli atď.).

Konfliktné a záťažové situácie z praxe

  • Typológia prejavov správania zákazníkov – neplatičov.
  • Situačné techniky (zvládane negatívnych prejavov zákazníkov – neplatičov).
  • Využitie asertívnych techník pri procese vymáhania.

Zvládanie stresu po ťažkom rozhovore s neplatiacim zákazníkom

  • Protistresové cvičenia a odporúčania pre pracovníkov, ktorí vymáhajú pohľadávky.

Tréning modelových situácií z praxe

Bližšie informácie ohľadne ceny, možných termínov a harmonogramu školenia Vám poskytneme na e-mailovej adrese fbe@fbe.sk alebo na telefónnom čísle +421 2 54418 513.

Máte záujem o tento kurz?

Bližšie informácie ohľadne ceny, možných termínov a harmonogramu školenia Vám poskytneme na e-mailovej adrese fbe@fbe.sk alebo na telefónnom čísle +421 2 54418 513.

Kontaktujte nás

Odporúčame aj nasledovné kurzy

Dohodnite si konzultáciu

Kontaktovať
Prehľad ochrany osobných údajov

Táto webová stránka používa súbory cookie, aby sme vám mohli poskytnúť čo najlepší používateľský zážitok. Informácie o súboroch cookie sa ukladajú vo vašom prehliadači a plnia funkcie, ako je rozpoznanie vás, keď sa vrátite na našu webovú lokalitu, a pomáhajú nášmu tímu pochopiť, ktoré časti webovej lokality považujete za najzaujímavejšie a najužitočnejšie.

Nevyhnutné Cookies

Nevyhnutné cookies by mal byť vždy povolené, aby sme mohli uložiť vaše preferencie nastavení súborov cookie.

Súbory cookie tretích strán

Táto webová stránka používa službu Google Analytics na zhromažďovanie anonymných informácií, ako je počet návštevníkov stránky a najobľúbenejšie stránky.

Ponechanie tohto súboru cookie zapnutého nám pomáha zlepšovať naše webové stránky.