Kurz Vymáhanie pohľadávok po telefóne je zameraný na profesionálnu komunikáciu s neplatiacimi zákazníkmi.
Kurz „Vymáhanie pohľadávok po telefóne“ je určený všetkým pracovníkom komunikujúcim so zákazníkom, ktorý je zároveň neplatičom. Ako ostať zákaznícky orientovaný a zároveň dôrazne zastávať požiadavky firmy, a tým docieliť úspešné vymoženie pohľadávky? Kurz posilní vaše zručnosti v oblasti efektívnej komunikácie so zákazníkmi – neplatičmi a zvládania záťažových situácií pri tomto type práce.
- Rozvinúť schopnosť účastníkov efektívne a profesionálne komunikovať s neplatiacimi zákazníkmi.
- Doplniť poznatky a zručnosti účastníkov o nové postupy a primerané techniky z oblasti vymáhania pohľadávok a argumentácie, a tým zvýšiť efektivitu pri vymáhaní.
- Praktické odporúčania, ako lepšie zvládať stres a záťaž po ťažkom rozhovore s neplatiacim zákazníkom.
Zvládanie situačného rozporu, keď komunikujeme so zákazníkom, ktorý je zároveň neplatičom
- Zákaznícka orientácia verzus dôrazné zastávanie požiadavky spoločnosti.
Proces vymáhania pohľadávok po telefóne
- Príprava a princípy komunikácie pri vedení rozhovoru o pohľadávke.
- Získavanie „záväzku – dohody“.
Cielené kladenie otázok
Dôslednosť vymáhania
- Psychologické aspekty vymáhania.
- Prejavy a postupy dôslednosti v komunikácii pri vymáhaní.
- Dôrazné vymáhanie – databáza dôrazných formulácií.
Profesionálna argumentácia v krízových a ťažkých situáciách
- Gradácia argumentácie, racionálny a emocionálny apel.
- Stratégie a taktiky v procese vymáhania (salámová taktika, fait accompli atď.).
Konfliktné a záťažové situácie z praxe
- Typológia prejavov správania zákazníkov – neplatičov.
- Situačné techniky (zvládane negatívnych prejavov zákazníkov – neplatičov).
- Využitie asertívnych techník pri procese vymáhania.
Zvládanie stresu po ťažkom rozhovore s neplatiacim zákazníkom
- Protistresové cvičenia a odporúčania pre pracovníkov, ktorí vymáhajú pohľadávky.
Tréning modelových situácií z praxe
Bližšie informácie ohľadne ceny, možných termínov a harmonogramu školenia Vám poskytneme na e-mailovej adrese fbe@fbe.sk alebo na telefónnom čísle +421 2 54418 513.