- Analyzovať stakeholderov, identifikovať ich potreby a očakávania.
- Rozvinúť schopnosť účastníkov vedieť presvedčiť a ovplyvniť kľúčových stakeholderov.
- Naučiť sa používať techniku WIIFM a zvýšiť svoj komunikačný vplyv.
- Osvojiť si princípy manažovania stakeholderov aplikovateľné v prostredí účastníkov.
- Vedieť prispôsobiť svoj komunikačný štýl v kontakte s rôznymi typmi stakeholderov.
Manažment stakeholderov
- Prečo je dôležité manažovať vzťahy so stakeholdermi, aké výhody to prináša
- Kľúčové kroky v manažovaní stakeholderov
- Prípadová štúdia: simulácia analýzy stakeholderov
Analýza stakeholderov
- Matica záujmu a vplyvu stakeholderov
- Identifikácia očakávaní a potrieb stakeholderov
- Ako klásť tie správne otázky stakeholderom
- Vypočítajte si index svojej dôveryhodnosti medzi stakeholdermi
Presvedčivá komunikácia
- Ako inšpirovať stakeholderov, keď od nich sami niečo chcete?
- Čo očakávate od svojich stakeholderov? Prečo by ich to malo zaujímať?
What’s In It For Me?
- Benefity techniky What’s In It For Me?
- Príprava na stretnutie so stakeholdermi krok za krokom
- Analýza úžitkov a príprava argumentov – praktická aplikácia pre potreby účastníkov
Komunikačné štýly stakeholderov
- Ako porozumieť odlišným komunikačným štýlom, cieľom a motivátorom stakeholderov
- Prispôsobte svoj vlastný komunikačný štýl danému typu stakeholdera
Tipy a best practices
- Transparentnosť, jasnosť, zodpovednosť – komunikačné zásady v kontakte so stakeholdermi
- Ako ukončiť rozhovor tak, aby nevyznel do stratena
- Budovanie dôvery a predpokladov dlhodobej spokojnosti
PROGRAM | 1.DEŇ |
Registrácia | 8:45 |
Program | 9:00 |
Obed | 12:00 |
Program | 13:00 |
Ukončenie | 16:30 |
Kurzy prebiehajúce prezenčnou formou sa konajú v Nikar Training Centre na adrese Liptovská 10, 821 09 Bratislava, www.nikar.sk