Profesionálna asistentka

Kurz Profesionálna asistentka je zameraný na zlepšenie profesionalitu asistentiek v pracovnom kontakte s interným a externým zákazníkom.

  • Zlepšiť profesionalitu asistentiek v pracovnom kontakte s interným a externým zákazníkom
  • Naučiť sa profesionálne zvládať vybrané situácie v business praxi
  • Zdokonaliť sa v príprave, plánovaní a organizovaní pracovných stretnutí a porád
  • Zdokonaliť sa v telefonovaní a odovzdávaní odkazov
  • Zdokonaliť sa v rôznych formách písomnej komunikácie

Asistentka manažéra

  • Vytvorenie komplexného obrazu o práci asistentky manažéra

Business protokol

  • Pravidlá business a spoločenského správania, pozdrav, predstavovanie, oslovovanie, tituly, podávanie rúk, odovzdávanie vizitiek atď.
  • Obchodné stretnutie – privítanie, usádzanie, podávanie rúk, vizitky, uzavretie stretnutia
  • Rôzne situácie – náhodné stretnutia, nastupovanie do auta, cesta autom, spoločná jazda výťahom, zapnutý/vypnutý mobil

Videotréning rôznych situácií

Osobný a profesionálny imidž

  • Zložky osobného imidžu: vzhľad, reč tela, vystupovanie, štýl komunikácie, sebaovládanie a povesť
  • Zložky profesionálneho imidžu: kompetentnosť, dôveryhodnosť, sebadôvera a dôslednosť
  • Súlad medzi firemným a profesionálnym imidžom

Analýza fotiek, pohľad do časopisov, moderovaná diskusia a zhrnutie diskusie

Profesionálna telefonická komunikácia

  • Etiketa telefonického kontaktu, telefonovanie na pevnú linku alebo na mobilný telefón
  • Vytvorenie profesionálneho dojmu, rozdiel medzi osobným a telefonickým rozhovorom, kontexty telefonických rozhovorov
  • Štruktúra telefonického rozhovoru, štandardné formulácie, obsah rozhovoru, atď.
  • Prijímanie a odovzdávanie odkazu pre manažéra alebo spolupracovníkov

Tréning telefonických rozhovorov z praxe asistentiek – audiotréning

Plánovanie a organizácia stretnutí

  • Cieľ zasadnutia alebo porady, program, výber účastníkov, technické zabezpečenie
  • Zápis zo zasadnutia alebo porady, úlohy, čo, kto, termín, prílohy
  • Príprava workshopov a prezentácii

Skupinová práca na príprave a zabezpečení modelovej porady, vytvorenie myšlienkovej mapy a prezentácia výsledkov skupinovej práce

Písomná komunikácia

  • Špecifiká písomnej komunikácie
  • Analýza vybraných vzoriek písomnej komunikácie z pohľadu, formy, štylistiky a zrozumiteľnosti
  • Firemné listy, e-maily v praxi a faxy v praxi
  • Netiquette, e- mail, sieťová etiketa, pravidlá profesionálneho písania e-mailov

Individuálne a skupinové písanie listov a e-mailov, spätná väzba k výsledkom písomných cvičení

Bližšie informácie ohľadne ceny, možných termínov a harmonogramu školenia Vám poskytneme na e-mailovej adrese fbe@fbe.sk alebo na telefónnom čísle +421 2 54418 513.

Máte záujem o tento kurz?

Bližšie informácie ohľadne ceny, možných termínov a harmonogramu školenia Vám poskytneme na e-mailovej adrese fbe@fbe.sk alebo na telefónnom čísle +421 2 54418 513.

Kontaktujte nás

Odporúčame aj nasledovné kurzy

Dohodnite si konzultáciu

Kontaktovať
Prehľad ochrany osobných údajov

Táto webová stránka používa súbory cookie, aby sme vám mohli poskytnúť čo najlepší používateľský zážitok. Informácie o súboroch cookie sa ukladajú vo vašom prehliadači a plnia funkcie, ako je rozpoznanie vás, keď sa vrátite na našu webovú lokalitu, a pomáhajú nášmu tímu pochopiť, ktoré časti webovej lokality považujete za najzaujímavejšie a najužitočnejšie.

Nevyhnutné Cookies

Nevyhnutné cookies by mal byť vždy povolené, aby sme mohli uložiť vaše preferencie nastavení súborov cookie.

Súbory cookie tretích strán

Táto webová stránka používa službu Google Analytics na zhromažďovanie anonymných informácií, ako je počet návštevníkov stránky a najobľúbenejšie stránky.

Ponechanie tohto súboru cookie zapnutého nám pomáha zlepšovať naše webové stránky.