Kurz Profesionálna asistentka je zameraný na zlepšenie profesionalitu asistentiek v pracovnom kontakte s interným a externým zákazníkom.
- Zlepšiť profesionalitu asistentiek v pracovnom kontakte s interným a externým zákazníkom
- Naučiť sa profesionálne zvládať vybrané situácie v business praxi
- Zdokonaliť sa v príprave, plánovaní a organizovaní pracovných stretnutí a porád
- Zdokonaliť sa v telefonovaní a odovzdávaní odkazov
- Zdokonaliť sa v rôznych formách písomnej komunikácie
Asistentka manažéra
- Vytvorenie komplexného obrazu o práci asistentky manažéra
Business protokol
- Pravidlá business a spoločenského správania, pozdrav, predstavovanie, oslovovanie, tituly, podávanie rúk, odovzdávanie vizitiek atď.
- Obchodné stretnutie – privítanie, usádzanie, podávanie rúk, vizitky, uzavretie stretnutia
- Rôzne situácie – náhodné stretnutia, nastupovanie do auta, cesta autom, spoločná jazda výťahom, zapnutý/vypnutý mobil
Videotréning rôznych situácií
Osobný a profesionálny imidž
- Zložky osobného imidžu: vzhľad, reč tela, vystupovanie, štýl komunikácie, sebaovládanie a povesť
- Zložky profesionálneho imidžu: kompetentnosť, dôveryhodnosť, sebadôvera a dôslednosť
- Súlad medzi firemným a profesionálnym imidžom
Analýza fotiek, pohľad do časopisov, moderovaná diskusia a zhrnutie diskusie
Profesionálna telefonická komunikácia
- Etiketa telefonického kontaktu, telefonovanie na pevnú linku alebo na mobilný telefón
- Vytvorenie profesionálneho dojmu, rozdiel medzi osobným a telefonickým rozhovorom, kontexty telefonických rozhovorov
- Štruktúra telefonického rozhovoru, štandardné formulácie, obsah rozhovoru, atď.
- Prijímanie a odovzdávanie odkazu pre manažéra alebo spolupracovníkov
Tréning telefonických rozhovorov z praxe asistentiek – audiotréning
Plánovanie a organizácia stretnutí
- Cieľ zasadnutia alebo porady, program, výber účastníkov, technické zabezpečenie
- Zápis zo zasadnutia alebo porady, úlohy, čo, kto, termín, prílohy
- Príprava workshopov a prezentácii
Skupinová práca na príprave a zabezpečení modelovej porady, vytvorenie myšlienkovej mapy a prezentácia výsledkov skupinovej práce
Písomná komunikácia
- Špecifiká písomnej komunikácie
- Analýza vybraných vzoriek písomnej komunikácie z pohľadu, formy, štylistiky a zrozumiteľnosti
- Firemné listy, e-maily v praxi a faxy v praxi
- Netiquette, e- mail, sieťová etiketa, pravidlá profesionálneho písania e-mailov
Individuálne a skupinové písanie listov a e-mailov, spätná väzba k výsledkom písomných cvičení
Bližšie informácie ohľadne ceny, možných termínov a harmonogramu školenia Vám poskytneme na e-mailovej adrese fbe@fbe.sk alebo na telefónnom čísle +421 2 54418 513.