LEAN Office – Zlepšovanie procesov finančných, IT a administratívnych služieb

  • Kurz Lean Office je zameraný na metódy zvyšovania efektívnosti procesov finančných, IT a administratívnych služieb.
    • Účastníci pod vedením skúseného lektora aplikujú obsah najmä pomocou simulácií a príkladov z praxe.
    • Top lektori s praxou a experti vo svojej oblasti.
    • Vysoká miera spokojnosti účastníkov kurzu.

Kurz sa realizuje prezenčne. V individuálnych prípadoch možnosť do termínu uzávierky kurzu dohodnúť účasť online.

Pracovné metódy používané v tréningových programoch sú zvolené tak, aby sme zaistili interaktivitu, prispôsobenie obsahu potrebám účastníkov a prioritne sa zamerali na prenesenie znalostí do praxe.

  • Zážitkovou formou ukázať metódy zvyšovania efektívnosti procesov v službách so zameraním na oblasť financií, obchodných procesov, IT, telekomunikácií a ďalších služieb s prevládajúcimi „office“ procesmi.
  • Prostredníctvom simulácie ukázať prínosy aplikácie metód zlepšovania procesov služieb a ich vplyv na spoluprácu s internými a externými zákazníkmi a odstraňovanie bariér medzi útvarmi firmy.
  • Ukázať príležitosti na zlepšenie procesov, ktoré často zakrýva „prevádzková slepota“, a naplánovať si možnosti aplikácie v podmienkach účastníkov tréningu.

Prečo je potrebné zefektívňovať procesy služieb? Kde sú najväčšie príležitosti?

  • Lean Office a Digital Office. Príklady z praxe. V čom sú príležitosti v podmienkach účastníkov?
  • Simulácia práce vo firme so zameraním na procesy služieb (prvé kolo).
  • Vyhodnotenie príležitostí na zlepšovanie procesov. Prečo má Lean predchadzať digitalizácii procesov?

Mapovanie súčasného stavu a nastavenie procesov

  • Mapa procesov. Meranie účinnosti procesov.
  • Kvalita vykonávaných činností v projektoch a procesoch.
  • Čo prináša hodnotu? Mapovanie hodnotových tokov (VSM).

Nástroje zvyšovania efektívnosti

  • Vybrané nástroje zvyšovania efektívnosti procesov.

Zoštíhlenie existujúcich procesov, odstránenie plytvaní

  • Druhé kolo simulácie. Plytvania v procesoch služieb.
  • Analýza procesov pridávajúcich hodnotu. Analýza a eliminácia strát v procesoch.
  • Efektivita procesov a jej meranie. Návrh budúceho stavu bez plytvaní.
  • Organizácia pracoviska. Vizualizácia.
  • Nastavenie procesov vychádzajúce z mapy budúceho stavu.

Záver a aplikácia v procesoch účastníkov tréningu

  • Zhrnutie „best practices“ pre oblasť procesov služieb. Digitálna transformácia a Lean Pocesy.
  • Plán zlepšovania v okruhu pôsobnosti účastníkov tréningu.
PROGRAM 1.DEŇ
Registrácia 8:45
Program 9:00
Obed 12:00
Program 13:00
Ukončenie 16:30

Pre účastníkov kurzu ponúkame možnosť následnej aplikačnej podpory formou individuálnej konzultácie s lektorom alebo formou workshopov priamo u klienta.

 

Pre objednanie alebo viac informácií nás kontaktujte na fbe@fbe.sk, prípadne na telefónnom čísle +421 2 544 185 13.

Kurzy prebiehajúce  prezenčnou formou sa konajú v Nikar Training Centre na adrese Liptovská 10, 821 09 Bratislava,  www.nikar.sk

 

Prihláška do kurzu

Prihlásiť sa

Kapacita kurzov je obmedzená. Účastníkov zaraďujeme v poradí podľa dátumu záväznej prihlášky.

Odporúčame aj nasledovné kurzy

Dohodnite si konzultáciu

Kontaktovať