- Kurz Lean Office je zameraný na metódy zvyšovania efektívnosti procesov finančných, IT a administratívnych služieb.
-
- Účastníci pod vedením skúseného lektora aplikujú obsah najmä pomocou simulácií a príkladov z praxe.
- Top lektori s praxou a experti vo svojej oblasti.
- Vysoká miera spokojnosti účastníkov kurzu.
Kurz sa realizuje prezenčne. V individuálnych prípadoch možnosť do termínu uzávierky kurzu dohodnúť účasť online.
Pracovné metódy používané v tréningových programoch sú zvolené tak, aby sme zaistili interaktivitu, prispôsobenie obsahu potrebám účastníkov a prioritne sa zamerali na prenesenie znalostí do praxe.
- Zážitkovou formou ukázať metódy zvyšovania efektívnosti procesov v službách so zameraním na oblasť financií, obchodných procesov, IT, telekomunikácií a ďalších služieb s prevládajúcimi „office“ procesmi.
- Prostredníctvom simulácie ukázať prínosy aplikácie metód zlepšovania procesov služieb a ich vplyv na spoluprácu s internými a externými zákazníkmi a odstraňovanie bariér medzi útvarmi firmy.
- Ukázať príležitosti na zlepšenie procesov, ktoré často zakrýva „prevádzková slepota“, a naplánovať si možnosti aplikácie v podmienkach účastníkov tréningu.
Prečo je potrebné zefektívňovať procesy služieb? Kde sú najväčšie príležitosti?
- Lean Office a Digital Office. Príklady z praxe. V čom sú príležitosti v podmienkach účastníkov?
- Simulácia práce vo firme so zameraním na procesy služieb (prvé kolo).
- Vyhodnotenie príležitostí na zlepšovanie procesov. Prečo má Lean predchadzať digitalizácii procesov?
Mapovanie súčasného stavu a nastavenie procesov
- Mapa procesov. Meranie účinnosti procesov.
- Kvalita vykonávaných činností v projektoch a procesoch.
- Čo prináša hodnotu? Mapovanie hodnotových tokov (VSM).
Nástroje zvyšovania efektívnosti
- Vybrané nástroje zvyšovania efektívnosti procesov.
Zoštíhlenie existujúcich procesov, odstránenie plytvaní
- Druhé kolo simulácie. Plytvania v procesoch služieb.
- Analýza procesov pridávajúcich hodnotu. Analýza a eliminácia strát v procesoch.
- Efektivita procesov a jej meranie. Návrh budúceho stavu bez plytvaní.
- Organizácia pracoviska. Vizualizácia.
- Nastavenie procesov vychádzajúce z mapy budúceho stavu.
Záver a aplikácia v procesoch účastníkov tréningu
- Zhrnutie „best practices“ pre oblasť procesov služieb. Digitálna transformácia a Lean Pocesy.
- Plán zlepšovania v okruhu pôsobnosti účastníkov tréningu.
PROGRAM | 1.DEŇ |
Registrácia | 8:45 |
Program | 9:00 |
Obed | 12:00 |
Program | 13:00 |
Ukončenie | 16:30 |
Pre účastníkov kurzu ponúkame možnosť následnej aplikačnej podpory formou individuálnej konzultácie s lektorom alebo formou workshopov priamo u klienta.
Pre objednanie alebo viac informácií nás kontaktujte na fbe@fbe.sk, prípadne na telefónnom čísle +421 2 544 185 13.
Kurzy prebiehajúce prezenčnou formou sa konajú v Nikar Training Centre na adrese Liptovská 10, 821 09 Bratislava, www.nikar.sk