LEAN Office – Zlepšovanie procesov finančných, IT a administratívnych služieb

  • Kurz Lean Office je zameraný na metódy zvyšovania efektívnosti procesov finančných, IT a administratívnych služieb.
    • Účastníci pod vedením skúseného lektora aplikujú obsah najmä pomocou simulácií a príkladov z praxe.
    • Top lektori s praxou a experti vo svojej oblasti.
    • Vysoká miera spokojnosti účastníkov kurzu.

Kurz sa realizuje prezenčne. V individuálnych prípadoch možnosť do termínu uzávierky kurzu dohodnúť účasť online.

Pracovné metódy používané v tréningových programoch sú zvolené tak, aby sme zaistili interaktivitu, prispôsobenie obsahu potrebám účastníkov a prioritne sa zamerali na prenesenie znalostí do praxe.

  • Zážitkovou formou ukázať metódy zvyšovania efektívnosti procesov v službách so zameraním na oblasť financií, obchodných procesov, IT, telekomunikácií a ďalších služieb s prevládajúcimi „office“ procesmi.
  • Prostredníctvom simulácie ukázať prínosy aplikácie metód zlepšovania procesov služieb a ich vplyv na spoluprácu s internými a externými zákazníkmi a odstraňovanie bariér medzi útvarmi firmy.
  • Ukázať príležitosti na zlepšenie procesov, ktoré často zakrýva „prevádzková slepota“, a naplánovať si možnosti aplikácie v podmienkach účastníkov tréningu.

Prečo je potrebné zefektívňovať procesy služieb? Kde sú najväčšie príležitosti?

  • Lean Office a Digital Office. Príklady z praxe. V čom sú príležitosti v podmienkach účastníkov?
  • Simulácia práce vo firme so zameraním na procesy služieb (prvé kolo).
  • Vyhodnotenie príležitostí na zlepšovanie procesov. Prečo má Lean predchadzať digitalizácii procesov?

Mapovanie súčasného stavu a nastavenie procesov

  • Mapa procesov. Meranie účinnosti procesov.
  • Kvalita vykonávaných činností v projektoch a procesoch.
  • Čo prináša hodnotu? Mapovanie hodnotových tokov (VSM).

Nástroje zvyšovania efektívnosti

  • Vybrané nástroje zvyšovania efektívnosti procesov.

Zoštíhlenie existujúcich procesov, odstránenie plytvaní

  • Druhé kolo simulácie. Plytvania v procesoch služieb.
  • Analýza procesov pridávajúcich hodnotu. Analýza a eliminácia strát v procesoch.
  • Efektivita procesov a jej meranie. Návrh budúceho stavu bez plytvaní.
  • Organizácia pracoviska. Vizualizácia.
  • Nastavenie procesov vychádzajúce z mapy budúceho stavu.

Záver a aplikácia v procesoch účastníkov tréningu

  • Zhrnutie „best practices“ pre oblasť procesov služieb. Digitálna transformácia a Lean Pocesy.
  • Plán zlepšovania v okruhu pôsobnosti účastníkov tréningu.
PROGRAM 1.DEŇ
Registrácia 8:45
Program 9:00
Obed 12:00
Program 13:00
Ukončenie 16:30

Pre účastníkov kurzu ponúkame možnosť následnej aplikačnej podpory formou individuálnej konzultácie s lektorom alebo formou workshopov priamo u klienta.

 

Pre objednanie alebo viac informácií nás kontaktujte na fbe@fbe.sk, prípadne na telefónnom čísle +421 2 544 185 13.

Kurzy prebiehajúce  prezenčnou formou sa konajú v Nikar Training Centre na adrese Liptovská 10, 821 09 Bratislava,  www.nikar.sk

 

Prihláška do kurzu

Prihlásiť sa

Kapacita kurzov je obmedzená. Účastníkov zaraďujeme v poradí podľa dátumu záväznej prihlášky.

Odporúčame aj nasledovné kurzy

Dohodnite si konzultáciu

Kontaktovať
Prehľad ochrany osobných údajov

Táto webová stránka používa súbory cookie, aby sme vám mohli poskytnúť čo najlepší používateľský zážitok. Informácie o súboroch cookie sa ukladajú vo vašom prehliadači a plnia funkcie, ako je rozpoznanie vás, keď sa vrátite na našu webovú lokalitu, a pomáhajú nášmu tímu pochopiť, ktoré časti webovej lokality považujete za najzaujímavejšie a najužitočnejšie.

Nevyhnutné Cookies

Nevyhnutné cookies by mal byť vždy povolené, aby sme mohli uložiť vaše preferencie nastavení súborov cookie.

Súbory cookie tretích strán

Táto webová stránka používa službu Google Analytics na zhromažďovanie anonymných informácií, ako je počet návštevníkov stránky a najobľúbenejšie stránky.

Ponechanie tohto súboru cookie zapnutého nám pomáha zlepšovať naše webové stránky.