Prozákaznícka a obchodná komunikácia na predajni

CIELE

  • Rozvinúť obchodné zručnosti predajcov na predajniach.
  • Zdokonaliť sa v presvedčivej a prozákaznícky orientovanej obchodnej komunikácii so zákazníkom.
  • Naučiť sa, ako porozumieť potrebám zákazníka a optimálne na ne reagovať (predávať úžitok, vycítiť príležitosť pre ponúknutie ďalších produktov atď.).
  • Naučiť predajcov vybrané praktické taktiky vyjednávania a zvládania námietok.
  • Uvedomiť si, že svojim vystupovaním a komunikáciou reprezentujú spoločnosť a že aj vhodným prozákazníckym prístupom a komunikáciou vedia zvýšiť úspešnosť predaja ako aj získať dlhodobých zákazníkov.
  • Nacvičiť si preberané princípy a techniky v rámci tréningu role play situácií z praxe účastníkov.

OBSAH KURZU

Profesionálna obchodná a prozákaznícka komunikácia predajcu

  • Prozákaznícka komunikácia, vytváranie profesionálneho dojmu
  • Verbálna komunikácia a aktívne počúvanie
  • Pozitívne formulácie, formulácie orientované na zákazníka
  • Rizikové slová, ktorým je potrebné sa vyhnúť
  • Neverbálna komunikácia a jej význam v osobnom kontakte so zákazníkom
  • Vytváranie pozitívnej atmosféry voči zákazníkovi

 

Predávanie úžitku pre zákazníka

  • „Technické“ parametre produktu, výhody produktu
  • Predávanie úžitku ako základná filozofia obchodu, psychologická „hodnota“ produktu

 

Zisťovanie potrieb a presvedčivá prezentácia produktu

  • Techniky kladenia otázok, správny predajný dialóg
  • Porozumenie potrebám zákazníka, naladenie sa na zákazníka
  • Ako špecifikovať a vyvolať potrebu, pomôcť zákazníkovi pri výbere
  • Prezentovanie cez úžitok pre zákazníka, presvedčivosť

 

Využitie príležitosti na ďalší predaj

  • Ponuka ďalšieho tovaru a produktov
  • Ako vyvolať ďalšiu potrebu u zákazníka

 

Vyjednávanie a prekonávanie námietok

  • Praktické odporúčania a vybrané techniky/princípy vyjednávania pre predajcov na predajni
  • Zvládanie námietok zákazníkov, prekonávanie námietok o cene

 

Uzatváranie obchodu

  • Nákupné signály, techniky uzatvárania obchodu

Tréning modelových situácií z praxe

ĎALŠIE INFORMÁCIE

Bližšie informácie ohľadne ceny, možných termínov a harmonogramu školenia Vám poskytneme na e-mailovej adrese fbe@fbe.sk alebo na telefónnom čísle +421 2 54418 513.