Zlepšovanie procesov finančných, IT a administratívnych služieb (prezenčne/online)
Lean Office & Business Process Improvement
Termíny
Štandardná forma realizácie kurzu je prezenčná. V prípade nepriaznivej epidemiologickej situácie bude kurz realizovaný online formou.
Ciele
- Zážitkovou formou ukázať metódy zvyšovania efektívnosti procesov v službách so zameraním na oblasť financií, obchodných procesov, IT, telekomunikácií a ďalších služieb s prevládajúcimi „office“ procesmi.
- Prostredníctvom simulácie ukázať prínosy aplikácie metód zlepšovania procesov služieb a ich vplyv na spoluprácu s internými a externými zákazníkmi a odstraňovanie bariér medzi útvarmi firmy.
- Ukázať príležitosti na zlepšenie procesov, ktoré často zakrýva „prevádzková slepota“, a naplánovať si možnosti aplikácie v podmienkach účastníkov tréningu.
Obsah
Prečo je potrebné zefektívňovať procesy služieb? Kde sú najväčšie príležitosti?
- V čom sa líšia postupy zlepšovania procesov služieb od zlepšovania výroby?
- Simulácia práce vo firme so zameraním na procesy služieb (prvé kolo).
- Vyhodnotenie príležitostí na zlepšovanie procesov.
Mapovanie súčasného stavu a nastavenie procesov
- Mapa procesov. Meranie účinnosti procesov.
- Kvalita vykonávaných činností v projektoch a procesoch.
- Čo prináša hodnotu? Mapovanie hodnotových tokov (VSM).
Nástroje zvyšovania efektívnosti procesov
Zoštíhlenie existujúcich procesov, odstránenie plytvaní (druhé kolo simulácie)
- Plytvania v procesoch služieb.
- Analýza: ktoré procesy pridávajú hodnotu. Analýza a eliminácia strát v procesoch.
- Efektivita procesov a jej meranie. Návrh budúceho stavu bez plytvaní.
- Organizácia pracoviska. Vizualizácia.
- Nastavenie procesov vychádzajúce z mapy budúceho stavu.
Záver a aplikácia v procesoch účastníkov tréningu
- Zhrnutie „best practices“ pre oblasť procesov služieb.
- Plán zlepšovania v okruhu pôsobnosti účastníkov tréningu.
Lektori
Karol Horváth
V FBE pracuje od roku 2005, študoval na Viedenskej univerzite a pracovné skúsenosti zbieral v automobilkách Bentley Motors (GB), VOLKSWAGEN Autoeuropa (PT) a VOLKSWAGEN SLOVAKIA. Je zodpovedný za vedenie medzinárodných projektov v oblasti zlepšovania kvality (Six Sigma, štatistické metódy), zefektívňovania procesov (Lean manažment, výrobné systémy, logistika) a projektov nábehu produktov (napr. PEP). Školí a moderuje workshopy aj v nemeckom či anglickom jazyku pre členov predstavenstva, manažérov a špecialistov v oblasti výroby aj služieb.
VOLKSWAGEN SLOVAKIA, Slovnaft, KIA, Slovenská sporiteľňa, LEONI, Knauf, HELLA Slovakia Signal-Lighting, MIBA, Branson Ultrasonic, Grupo Antolin, PosAm, Tatrabanka, Brose, Getrag, Nidec a ďalší.
Najvýznamnejšie referencie:
Martin Krnáč
Vo firme FBE pôsobí ako konzultant a lektor so zameraním na projektové riadenie a zlepšovanie procesov. Vedie projekty nasádzania výrobných systémov a tiež zabezpečuje implementáciu softvérovej podpory pre SPC a VSM. Predtým pracoval ako projektový manažér v oblasti procesného riadenia v globálnej IT spoločnosti, koordinoval projekty inovácii a zavádzanie nových systémov. Absolvoval štúdium na Univerzite Komenského v Bratislave. Workshopy a školenia vedie aj v anglickom jazyku.
PosAm, Cikautxo, VÚB, Tatra banka, Knauf Insulation, VOLKSWAGEN SLOVAKIA, MIBA Sinter, MIBA Steeltec, Agrana, RF, LEONI, MAREL, Nissens, Gleistein a ďalší.
Najvýznamnejšie referencie:
Dean Reš
Vo firme FBE pracuje ako IPMA® Level B - Certified Senior Consultant so zameraním na projektové riadenie a zlepšovanie procesov. Od roku 2011 pôsobí ako projektový manažér na medzinárodnej úrovni a poskytuje poradenské služby klientom v Holandsku, Ruskej federácii, Poľsku, Lotyšsku, Maďarsku, Českej republike, Malte a na Slovensku. Absolvoval štúdium hospodárskej diplomacie a zahraničné stáže vrátane Global Consulting Program na Ohio University.
UP Slovensko, Medtronic, Knauf, Generali Poisťovňa, VÚB, Prvá stavebná sporiteľňa, ZF Slovakia, CRH North Danube, Slovnaft, Volkswagen, WITTE Automotive, Hoval, Marel, SHP, Schaeffler, Johns Manville a ďalší.
Najvýznamnejšie referencie:
Harmonogram
Program | 1. deň | 2. deň |
---|---|---|
Registrácia | 8:30 | |
Program | 9:00 | 8:00 |
Obed | 12:00 | 12:00 |
Program | 13:00 | 13:00 |
Ukončenie | 16:30 | 16:00 |
Cena za kurz
Základná cena | Zľavnená cena | |
---|---|---|
Cena bez DPH / os. | 390 € | 370 € |
Cena s DPH / os. | 468 € | 444 € |
Štandardná forma realizácie kurzu je prezenčná. V prípade nepriaznivej epidemiologickej situácie bude kurz realizovaný online formou. Pracovné metódy používané v tréningových programoch na diaľku sú zvolené tak, aby sme zaistili interaktivitu, prispôsobenie obsahu potrebám účastníkov a praktické prenesenie do praxe.
Miesto konania kurzu: | NIKAR TRAINING CENTER |
Liptovská 10 | |
821 09 Bratislava | |
www.nikar.sk |