Lean Management III – Shopfloor Management

  • Kurz Lean Management III – Shopfloor Management je zameraný na zkvalitnenie a zlepšenie chodu procesov priamo v prevádzke.
  • Účastníci pod vedením skúseného lektora aplikujú obsah najmä pomocou cvičení a príkladov z praxe.
  • Top lektori s praxou a experti vo svojej oblasti.
  • Vysoká miera spokojnosti účastníkov kurzu.

Pracovné metódy používané v tréningových programoch sú zvolené tak, aby sme zaistili interaktivitu, prispôsobenie obsahu potrebám účastníkov a prioritne sa zamerali na prenesenie znalostí do praxe.

Kurz sa realizuje prezenčne. V individuálnych prípadoch možnosť do termínu uzávierky kurzu dohodnúť účasť online.

  • Naučíte sa, ako zvýšiť efektivitu výroby, znížiť množstvo plýtvaní a zabezpečiť kontrolu kvality vo výrobe. Zameriame sa na zlepšenie každodenných výrobných procesov a celkovej produktivity.
  • Získate prehľad o efektívnom tímovom manažmente, komunikácii a riešení problémov v prostredí dielne. Cieľom je podpora schopností vedúcich, ktoré sú kľúčové pre neustále zlepšovanie a dosahovanie prevádzkovej dokonalosti.
  • Byť schopný identifikovať príležitosti na úsporu nákladov, znížiť chyby a zlepšiť kvalitu produktov, čo povedie k vyššej spokojnosti zákazníkov. Tento cieľ kladie dôraz na praktickú aplikáciu princípov Lean na riadenie nákladovej efektívnosti a zlepšovania kvality.

Úvod do Shopfloor Managementu

  • Čo je to Shopfloor Management, kedy ho firmy začínajú aplikovať?
  • Čo sme sa naučili? Skúsenosti z praktickej aplikácie vo firmách.

Vizualizácia a pravidelné riešenie problémov priamo v prevádzke

  • Zaznamenanie problémov vo výrobe. Paretova analýza.
  • Riešenie problémov pomocou A3.
  • Odstránenie koreňovej príčiny namiesto potláčania symptómov.
  • Sledovanie efektívnosti nápravných opatrení.

Krúžky kvality / Quality Circles

  • Špeciálne postavenie (ne)kvality pri riešení problémov.
  • Ciele krúžkov kvality, náplň stretnutí a podnety na riešenie.
  • Postupy a metódy využívané pri krúžkoch kvality (Ishikawa, 5 Why…).
  • Katalóg chýb a premenlivosť procesov.

Gemba

  • Čo je to Gemba a kto ju vykonáva. Priebeh Gemba.
  • Na čo sa zamerať. Výsledky a výstupy z Gemba.

Eskalácia problémov

  • Ako, kedy a komu eskalovať problémy?
  • Organizačná štruktúra pre eskaláciu problémov. Návrat na úroveň shopfloor.

Kaizen a neustále zlepšovanie

  • Metodika Kaizen. Iné modely neustáleho zlepšovania.
  • Tabule pre Kaizen a neustále zlepšovanie.
  • Formálna stránka zlepšovania (autorské práva, odmeny a motivácia).
PROGRAM 1.DEŇ
Registrácia 8:45
Program 9:00
Obed 12:00
Program 13:00
Ukončenie 16:30

Pre účastníkov kurzu ponúkame možnosť následnej aplikačnej podpory formou individuálnej konzultácie s lektorom alebo formou workshopov priamo u klienta.

 

Pre objednanie alebo viac informácií nás kontaktujte na fbe@fbe.sk, prípadne na telefónnom čísle +421 2 544 185 13.

Kurzy prebiehajúce  prezenčnou formou sa konajú v Nikar Training Centre na adrese Liptovská 10, 821 09 Bratislava,  www.nikar.sk

 

Prihláška do kurzu

Prihlásiť sa

Kapacita kurzov je obmedzená. Účastníkov zaraďujeme v poradí podľa dátumu záväznej prihlášky.

Odporúčame aj nasledovné kurzy

Dohodnite si konzultáciu

Kontaktovať
Prehľad ochrany osobných údajov

Táto webová stránka používa súbory cookie, aby sme vám mohli poskytnúť čo najlepší používateľský zážitok. Informácie o súboroch cookie sa ukladajú vo vašom prehliadači a plnia funkcie, ako je rozpoznanie vás, keď sa vrátite na našu webovú lokalitu, a pomáhajú nášmu tímu pochopiť, ktoré časti webovej lokality považujete za najzaujímavejšie a najužitočnejšie.

Nevyhnutné Cookies

Nevyhnutné cookies by mal byť vždy povolené, aby sme mohli uložiť vaše preferencie nastavení súborov cookie.

Súbory cookie tretích strán

Táto webová stránka používa službu Google Analytics na zhromažďovanie anonymných informácií, ako je počet návštevníkov stránky a najobľúbenejšie stránky.

Ponechanie tohto súboru cookie zapnutého nám pomáha zlepšovať naše webové stránky.