- Rozvinúť obchodné zručnosti predajcov na predajniach.
- Zdokonaliť sa v presvedčivej a prozákaznícky orientovanej obchodnej komunikácii so zákazníkom.
- Naučiť sa, ako porozumieť potrebám zákazníka a optimálne na ne reagovať (predávať úžitok, vycítiť príležitosť pre ponúknutie ďalších produktov atď.).
- Naučiť predajcov vybrané praktické taktiky vyjednávania a zvládania námietok.
- Uvedomiť si, že svojim vystupovaním a komunikáciou reprezentujú spoločnosť a že aj vhodným prozákazníckym prístupom a komunikáciou vedia zvýšiť úspešnosť predaja ako aj získať dlhodobých zákazníkov.
- Nacvičiť si preberané princípy a techniky v rámci tréningu role play situácií z praxe účastníkov.
Profesionálna obchodná a prozákaznícka komunikácia predajcu
- Prozákaznícka komunikácia, vytváranie profesionálneho dojmu
- Verbálna komunikácia a aktívne počúvanie
- Pozitívne formulácie, formulácie orientované na zákazníka
- Rizikové slová, ktorým je potrebné sa vyhnúť
- Neverbálna komunikácia a jej význam v osobnom kontakte so zákazníkom
- Vytváranie pozitívnej atmosféry voči zákazníkovi
Predávanie úžitku pre zákazníka
- „Technické“ parametre produktu, výhody produktu
- Predávanie úžitku ako základná filozofia obchodu, psychologická „hodnota“ produktu
Zisťovanie potrieb a presvedčivá prezentácia produktu
- Techniky kladenia otázok, správny predajný dialóg
- Porozumenie potrebám zákazníka, naladenie sa na zákazníka
- Ako špecifikovať a vyvolať potrebu, pomôcť zákazníkovi pri výbere
- Prezentovanie cez úžitok pre zákazníka, presvedčivosť
Využitie príležitosti na ďalší predaj
- Ponuka ďalšieho tovaru a produktov
- Ako vyvolať ďalšiu potrebu u zákazníka
Vyjednávanie a prekonávanie námietok
- Praktické odporúčania a vybrané techniky/princípy vyjednávania pre predajcov na predajni
- Zvládanie námietok zákazníkov, prekonávanie námietok o cene
Uzatváranie obchodu
- Nákupné signály, techniky uzatvárania obchodu
Tréning modelových situácií z praxe
Bližšie informácie ohľadne ceny, možných termínov a harmonogramu školenia Vám poskytneme na e-mailovej adrese fbe@fbe.sk alebo na telefónnom čísle +421 2 54418 513.