Prozákaznícka a obchodná komunikácia na predajni

Kurz Prozákaznícka a obchodná komunikácia na predajni je zameraný na rozvinutie obchodných zručností predajcov na predajniach.

  • Rozvinúť obchodné zručnosti predajcov na predajniach.
  • Zdokonaliť sa v presvedčivej a prozákaznícky orientovanej obchodnej komunikácii so zákazníkom.
  • Naučiť sa, ako porozumieť potrebám zákazníka a optimálne na ne reagovať (predávať úžitok, vycítiť príležitosť pre ponúknutie ďalších produktov atď.).
  • Naučiť predajcov vybrané praktické taktiky vyjednávania a zvládania námietok.
  • Uvedomiť si, že svojim vystupovaním a komunikáciou reprezentujú spoločnosť a že aj vhodným prozákazníckym prístupom a komunikáciou vedia zvýšiť úspešnosť predaja ako aj získať dlhodobých zákazníkov.
  • Nacvičiť si preberané princípy a techniky v rámci tréningu role play situácií z praxe účastníkov.

Profesionálna obchodná a prozákaznícka komunikácia predajcu

  • Prozákaznícka komunikácia, vytváranie profesionálneho dojmu
  • Verbálna komunikácia a aktívne počúvanie
  • Pozitívne formulácie, formulácie orientované na zákazníka
  • Rizikové slová, ktorým je potrebné sa vyhnúť
  • Neverbálna komunikácia a jej význam v osobnom kontakte so zákazníkom
  • Vytváranie pozitívnej atmosféry voči zákazníkovi

 

Predávanie úžitku pre zákazníka

  • „Technické“ parametre produktu, výhody produktu
  • Predávanie úžitku ako základná filozofia obchodu, psychologická „hodnota“ produktu

 

Zisťovanie potrieb a presvedčivá prezentácia produktu

  • Techniky kladenia otázok, správny predajný dialóg
  • Porozumenie potrebám zákazníka, naladenie sa na zákazníka
  • Ako špecifikovať a vyvolať potrebu, pomôcť zákazníkovi pri výbere
  • Prezentovanie cez úžitok pre zákazníka, presvedčivosť

 

Využitie príležitosti na ďalší predaj

  • Ponuka ďalšieho tovaru a produktov
  • Ako vyvolať ďalšiu potrebu u zákazníka

 

Vyjednávanie a prekonávanie námietok

  • Praktické odporúčania a vybrané techniky/princípy vyjednávania pre predajcov na predajni
  • Zvládanie námietok zákazníkov, prekonávanie námietok o cene

Uzatváranie obchodu

  • Nákupné signály, techniky uzatvárania obchodu

Tréning modelových situácií z praxe

Bližšie informácie ohľadne ceny, možných termínov a harmonogramu školenia Vám poskytneme na e-mailovej adrese fbe@fbe.sk alebo na telefónnom čísle +421 2 54418 513.

Máte záujem o tento kurz?

Bližšie informácie ohľadne ceny, možných termínov a harmonogramu školenia Vám poskytneme na e-mailovej adrese fbe@fbe.sk alebo na telefónnom čísle +421 2 54418 513.

Kontaktujte nás

Odporúčame aj nasledovné kurzy

Dohodnite si konzultáciu

Kontaktovať
Prehľad ochrany osobných údajov

Táto webová stránka používa súbory cookie, aby sme vám mohli poskytnúť čo najlepší používateľský zážitok. Informácie o súboroch cookie sa ukladajú vo vašom prehliadači a plnia funkcie, ako je rozpoznanie vás, keď sa vrátite na našu webovú lokalitu, a pomáhajú nášmu tímu pochopiť, ktoré časti webovej lokality považujete za najzaujímavejšie a najužitočnejšie.

Nevyhnutné Cookies

Nevyhnutné cookies by mal byť vždy povolené, aby sme mohli uložiť vaše preferencie nastavení súborov cookie.

Súbory cookie tretích strán

Táto webová stránka používa službu Google Analytics na zhromažďovanie anonymných informácií, ako je počet návštevníkov stránky a najobľúbenejšie stránky.

Ponechanie tohto súboru cookie zapnutého nám pomáha zlepšovať naše webové stránky.