V roku 2018 sme rozšírili našu spoluprácu so spoločnosťou Marlink na globálnu úroveň. Rozvojová spolupráca je zameraná na celosvetovú kvalitu zákazníckej komunikácie spoločnosti.
Marlink je globálnym lídrom v poskytovaní end-to-end konektivity. Zabezpečenie satelitného pripojenia na zaoceánskych lodiach, či odľahlých miestach našej planéty si vyžaduje bezchybnú infraštruktúru, okamžitú akcieschopnosť a excelentný zákaznícky servis.
Pripravili sme na mieru šitý rozvojový program, určený pre pracovníkov technickej a zákazníckej podpory, špecialistov v kontakte so zákazníkom a pre pracovníkov zákazníckej administrácie. Program je rozdelený na niekoľko praktických tréningových modulov vedených lektorom FBE, s podporou e-learningového obsahu. Pre zabezpečenie globálneho štandardu zákazníckej podpory a komunikácie sú účastníkmi programu pracovníci z regionálnych centier v Európe (Slovensko, Francúzsko, Holandsko, Belgicko, Nórsko), Ázii (Singapur) a USA (Houston).
Rozvojový program je rozvrhnutý na dva roky (2018 a 2019) a sme radi, že spätná väzba účastníkov je už počas programu veľmi pozitívna. Nové zručnosti účastníkov sa odrážajú aj v pozitívnom trende ukazovateľov zákazníckej skúsenosti.
Ján Hradský, MS Manager, FBE
„The level of cooperation that we have with FBE, combined with their expertise and constant efforts to create better experience for the trainings have made our partnership very successful. The trainees gave the training a very positive score and have since been asking for more.“
Blaise Francisco,
Program Manager for Operations, Marlink BV