Možno máte podobnú skúsenosť zo školení, že najviac si z nich odnášajú tí, ktorí na nich prichádzajú s dobrými otázkami.
Keď kolegovia pripravovali kurz Lean Office – zlepšovanie služieb, mysleli sme aj na otázky, ktoré nás zaujímajú z nášho vlastného fungovania, ktoré je stále ďaleko od “Lean”. Napríklad preto, že veľa vecí robíme zbytočne komplikovane.
Otázky ktoré si v diskusiách kladieme sú napríklad tieto:
- Ako môžeme naše procesy zjednodušiť ?
- V čom nám pomáha a v čom nepomáha digitalizácia?
- Ako u nás funguje vizuálny manažment ?
- Kto by sa u nás mal starať o to, aby naše procesy boli “Lean”?
Naši zákazníci z finančného sektora, rôznych služieb, ale aj administratívnych útvarov výrobných firiem sa týmto témam, tak ako my, dlhodobo venujú.
Niečo z toho, čo sme sa spolu naučili chceme zdieľať aj na kurze LEAN Office & Digital Transformation – Zlepšovanie procesov finančných, IT a administratívnych služieb.
Ak vás to zaujíma, ale už vtedy máte iný program, nevadí, dajte nám vedieť. Na túto tému sa s chuťou porozprávame, pretože sa radi dozvedáme nové veci.