Kurz Tímová a medzitímová spolupráca a interný zákazník je zameraný na rozvoj spolupráce a komunikácie v rámci tímu a medzi rôznymi tímami a oddeleniami v organizácii.
- Rozvoj spolupráce a komunikácie v rámci tímu a medzi rôznymi tímami a oddeleniami v organizácii
- Pochopenie významu spolupráce v tíme a uvedomenie si spoločného cieľa
- Posilnenie internej zákazníckej orientácie účastníkov
- Tímové role a princípy spolupráce a komunikácie v tíme
- Zdokonalenie sa v práci s vybranými nástrojmi tímovej práce
- Porozumenie procesom a procesnému základu pre riadenie a tímovú spoluprácu
Úvod do tímovej spolupráce a orientácie na interného zákazníka
Tímová hra ZIN
Hra, ktorá simuluje situáciu spolupráce členov tímu, jej analýza a aplikácia do praxe účastníkov
- Cieľom hry je identifikovať princípy efektívnej komunikácie v tíme
- Určenie roly v tíme
- Stanovenie stratégie postupu
- Vyselektovanie informácií – schopnosť počúvať a vybrať dôležité informácie
Princípy efektívnej spolupráce a komunikácie medzi tímami
- Odôvodnenie pravidiel na efektívnu spoluprácu tímov
- Najčastejšie chyby v komunikácii medzi tímami: neodôvodnené predsudky, skresľovanie informácií, neúplné informácie, nedostatočná komunikácia, neúplný komunikačný cyklus
- Ako predchádzať komunikačným chybám v tíme?
Simulácia ZAP
Zažite, aký môže byť efekt kvalitnej tímovej a medzitímovej spolupráce, je to úžasná motivácia k zlepšovaniu výkonov Vašej organizácie
- Simulácia tímovej a medzitímovej spolupráce
- Zlepšovania internej komunikácie
Interná zákaznícka orientácia
- Princípy internej zákazníckej orientácie v praxi
- Vzťah dodávateľa a interného zákazníka
- Očakávania a potreby interného zákazníka
- Stanovenie spoločných pravidiel pre spoluprácu interného dodávateľa a zákazníka
Hra na nulový súčet
Hra na je zameraná na spoluprácu medzi tímami alebo pracovnými skupinami a prináša porozumenie toho, že hrať len pre svoje ciele vedie k horšiemu výsledku organizácie.
Porozumenie procesom
- Proces ako sled krokov sledujúcich k cieľu
- Proces ako podklad pre spoluprácu medzi kolegami a tímami
- Vlastníctvo a odovzdávanie informácií, produktu a služieb v procese
Bližšie informácie ohľadne ceny, možných termínov a harmonogramu školenia Vám poskytneme na e-mailovej adrese fbe@fbe.sk alebo na telefónnom čísle +421 2 54418 513.