Séria kurzov na tému hybridné pracovné prostredie

Hybridná práca – striedanie online a offline dní – sa stáva novou realitou. Niektorí si ju nevedia vynachváliť, pre iných je zdrojom obáv. Ako reagovať na tento trend, aby sme si uchovali produktivitu, flexibilitu aj tímovosť? Ako porozumieť rozličným potrebám ľudí v hybridnom systéme tak, aby sa nikto necítil v nevýhode? Aj o tom je naša séria kurzov na spoločnú tému práca v hybridnom prostredí.

Séria sa skladá zo 4 poldňových online kurzov: „Sebariadenie v hybridnom pracovnom prostredí“, „Riadenie v hybridnom prostredí I“, „Riadenie v hybridnom prostredí II“ a „Online porady“.

CIELE

  • Zlepšiť schopnosť sebariadenia a zvýšiť vlastnú efektivitu v rámci hybridného pracovného prostredia.
  • Zdokonaliť sa v oblasti riadenia hybridného tímu.
  • Poskytnúť účastníkom best practices, odporúčania a typy na efektívne zvládnutie riadenia v rámci hybridného pracovného prostredia.
  • Naučiť sa, ako viesť virtuálne porady, aby boli efektívne.

OBSAH SÉRIE

Sebariadenie v hybridnom pracovnom prostredí (0,5 dňa)

  • Hybridné pracovné prostredie – best practices
  • Plánovanie v hybridnom režime
  • Praktické rady ako riadiť samého seba

Riadenie v hybridnom prostredí I (0,5 dňa)

  • Modely hybridného pracovného prostredia
  • Rola manažéra pri riadení hybridného tímu
  • Vplyv na plánovanie, organizovanie, kontrolu, motiváciu a spätnä väzbu

Riadenie v hybridnom prostredí II (0,5 dňa)

  • Psychologická stránka hybridného prostredia
  • Dilemy manažéra v hybridnom prostredí
  • Rozvoj samostatnosti a angažovanosti
  • Budovanie a udržanie dobrej tímovej atmosféry v hybridnom prostredí

Online porady (0,5 dňa)

  • Špecifiká online porád
  • Príprava na vedenie online porady
  • Vedenie priebehu virtuálnej porady
  • Náročné situácie počas virtuálnej porady a ich zvládanie