Kurz sa zaoberá tematikou špecifík hybridného riadenia – riadenia v hybridnom pracovnom prostredí, ktoré čoraz častejšie firmy využívajú.
- Uvedomiť si, aké výzvy a dopad na zručnosti manažéra má riadenie hybridného tímu.
- Naučiť sa, čím môžem ja ako manažér zlepšiť hybridnú spoluprácu a fungovanie môjho tímu.
- Identifikovať možné „plytvania“ v rámci hydridného spôsobu fungovania a ako ich eliminovať.
- Poskytnúť účastníkom best practices, odporúčania a tipy na efektívne zvládnutie riadenia v rámci hybridného prostredia a budovanie dobrej atmosféry v tíme.
Modely hybridného pracovného prostredia a typy fungovania pracovníkov
- Rôzne modely a spôsoby fungovania hybridného pracovného prostredia
- Rôzne typy spolupracovníkov – reakcií na hybridné fungovanie
Špecifiká riadenia v hybridnom pracovnom prostredí
- Čo je iné a aké špecifické „problémy“ prináša hybridné riadenie
- Výzvy pre manažéra
Model „5 K“ – podmienky efektívnej hybridnej spolupráce
- Model 5 K:
- Koordinácia
- Komunikácia
- Konektivita
- Kreativita
- Kultúra
- Čo nám funguje/nefunguje a čo s tým – tipy, triky a odporúčania
- 12 plytvaní pri hybridnom riadení a ako ich odstrániť
Best practices
- Riešenie situácií z praxe účastníkov a zdieľanie best practices