Poziciovanie spoločnosti a produktov

V rámci strategických workshopov sa identifikujú sily konkurenčného prostredia pre vybrané produkty. Analyzujú sa ich zdroje a intenzita podľa osvedčenej metodiky. Na základe analýzy sa určí celková stratégia a čiastkové stratégie ako sa skupiny produktov majú vysporiadať so silami konkurenčného prostredia. Pre produkty sa definuje ich „Value proposition“. Tímy zostavia mapu systému aktivít, overia ich súlad so strategickou pozíciou a vytvoria akčný plán pre dosiahnutie stanovených cieľov.

Skúsenosti s uvedeným postupom sme získali v projektoch s našimi klientami – rastúcimi spoločnosťami, ale aj v zavedených automobilových, telekomunikačných, IT a finančných službách, kde firmy inovovali portfólio svojich produktov v dôsledku meniacej sa situácie na trhu a nových technologických príležitostí.

Rozprávajme sa o Vašej stratégii

Kontaktovať
Prehľad ochrany osobných údajov

Táto webová stránka používa súbory cookie, aby sme vám mohli poskytnúť čo najlepší používateľský zážitok. Informácie o súboroch cookie sa ukladajú vo vašom prehliadači a plnia funkcie, ako je rozpoznanie vás, keď sa vrátite na našu webovú lokalitu, a pomáhajú nášmu tímu pochopiť, ktoré časti webovej lokality považujete za najzaujímavejšie a najužitočnejšie.

Nevyhnutné Cookies

Nevyhnutné cookies by mal byť vždy povolené, aby sme mohli uložiť vaše preferencie nastavení súborov cookie.

Súbory cookie tretích strán

Táto webová stránka používa službu Google Analytics na zhromažďovanie anonymných informácií, ako je počet návštevníkov stránky a najobľúbenejšie stránky.

Ponechanie tohto súboru cookie zapnutého nám pomáha zlepšovať naše webové stránky.