Riadenie tímu na homeoffice

Riadenie tímu na home office je manažérska výzva. Ako sa zorganizovať, aké pravidlá si dohodnúť, ako podporiť tímovú kolaboráciu na diaľku a ako udržať vo svojom tíme zdravé pracovné nasadenie a produktivitu?

Cieľová skupina: Riadiaci pracovníci

CIELE

OBSAH KURZU

  • Home office – aké zmeny to predstavuje pre manažéra a pre pracovníkov
  • Vedenie a manažovanie na diaľku – ako nastavovať ciele, zadávať a rozdeľovať úlohy, dohadovať mítingy, sledovať plnenie, dávať spätnú väzbu
  • Špecifiká komunikácie na diaľku: overovanie porozumenia a zrozumiteľné zadávanie úloh
  • Tímové kolaboratívne nástroje: ako si zjednodušiť tímovú prácu
  • Pravidelná online kontrola
  • Riadenie na diaľku a emócie – priestor pre emócie a reagovanie na emócie pracovníkov
  • Interakcia s účastníkmi, odpovedanie na otázky

Online kurz je vedený lektorom v reálnom čase a je vysoko interaktívny. Počas kurzu sú využívané nástroje ako breakout rooms, workshopy či nácvik techník. Maximálny počet účastníkov na kurze je 9.

Technické predpoklady:
Pre realizáciu kurzu využívame online platformu. K účasti na kurze je potrebné internetové pripojenie s kamerou, mikrofónom a reproduktorom (napr. laptop).

Referencia účastníčky:

„Ďakujem veľmi pekne za tento kurz. Forma, ktorou ho lektor Alex viedol bola pre mňa veľmi podnetná. Oceňujem time management a schopnosť krásnym prirodzeným spôsobom zapojiť účastníkov do jednotlivých aktivít. Koncepčne bol obsah vyskladaný veľmi logicky, prehľadne, jednoducho a zároveň pútavo. Veľa si z neho odnášam do pracovného i súkromného života.“

Anna Cristea
Human Resources
Embraco Slovakia s.r.o.