Jeden z prvých 5 maloobchodných reťazcov v Českej republike a na Slovensku
Cieľom projektu bolo zmeniť prístup a štýl riadenia na najvyšších úrovniach riadenia v sieti predajní.
Hlavný dôraz sa kládol na zmenu spôsobu spolupráce nadriadeného a podriadených pri hodnotení vykonanej práce a pri vedení rozhovoru o spätnej väzbe na výkon. Zároveň sa kládol dôraz na kaskádové rozšírenie nového spôsobu práce medzi nadriadeným a podriadeným manažérom na všetky úrovne riadenia.
Z hľadiska rozvojových nástrojov sa zmena realizovala prostredníctvom školení, následného tieňovania manažérov v praxi a individuálneho koučingu. Medzi stretnutiami s manažérmi sa vo vybraných prípadoch poskytovala podpora prostredníctvom telefonických konzultácií a koučingu.
Projekt bol nasadený v rámci celej prevádzky a bol zameraný na tieto skupiny: oblastní manažéri, regionálni manažéri a manažéri predajní.
Scenárom individuálneho rozvoja bolo buď tieňovanie koučom FBE, po ktorom nasledovalo 48 hodín koučingu na manažéra ročne, alebo tieňovanie, po ktorom nasledovali osobné koučingové stretnutia kombinované s telefonickými konzultáciami/koučingom.
Jedna z prvých 5 bánk na českom a slovenskom trhu
Poznámka: z dôvodu zachovania dôvernosti informácií bol skutočný názov koncovej obchodnej pozície v pobočkách nahradený názvom „obchodník“.
Cieľom projektu bolo zvýšiť úspešnosť obchodných stretnutí a posilniť rozvoj zamestnancov zmenou spôsobu práce manažérov s maloobchodnými predajcami v pobočkách.
Hlavným cieľom bolo zmeniť spôsob práce vedúceho pobočky s predajcom a spôsob práce regionálneho manažéra s vedúcimi pobočiek prostredníctvom práce tímu interných koučov. Projekt sa realizoval vo viacerých vlnách v celej distribučnej sieti.
Z hľadiska rozvojových nástrojov sa zmena realizovala prostredníctvom školenia interných koučov, po ktorom nasledovalo koučovanie v teréne koučmi FBE. Priebežne sa konali následné workshopy, na ktorých sa stretával celý tím interných koučov pod vedením školiaceho tímu FBE.
Projekt bol zavedený v celej distribučnej sieti a zahŕňal tieto cieľové skupiny: interných koučov, predajcov, regionálnych manažérov a manažérov pobočiek.
Scenár individuálneho rozvoja bol nasledovný: stretnutie interného kouča s regionálnym manažérom, s manažérom pobočky, niekoľko kôl koučovania predajcu, odovzdávací rozhovor pri stretnutí interného kouča s príslušnou manažérskou pozíciou.
Jedna z prvých 5 bánk na českom a slovenskom trhu
Poznámka: z dôvodu zachovania dôvernosti informácií bol skutočný názov koncovej obchodnej pozície v pobočkách nahradený názvom „obchodník“.
Cieľom projektu bolo zvýšiť úspešnosť rokovaní o získaní obchodu v segmente MSP a zmeniť spôsob práce manažérov pobočiek s obchodníkmi posilnením koučovacieho prístupu pri ich rozvoji.
Hlavný dôraz sa kládol na zmenu spôsobu práce vedúceho pobočky s predajcom a na nové nastavenie akvizícií v segmente. Projekt bol realizovaný plošne v danom segmente distribučnej siete.
Z hľadiska rozvojových nástrojov sa zmena realizovala prostredníctvom školení manažérov a predajcov a prípravy na manažérsky koučing predajcov.
Projekt sa týkal týchto cieľových skupín: predajcovia, manažéri pobočiek.