Marlink je popredným poskytovateľom komplexnej konektivity a IT riešení. Poskytovanie spoľahlivého satelitného internetu pre zaoceánske výletné linky alebo pokrytie vzdialených oblastí a lokalít si vyžaduje bezchybnú infraštruktúru, ako aj vysokú flexibilitu a vynikajúce služby zákazníkom.
Celkovým cieľom je vysoká kvalita globálneho zákazníckeho servisu a komunikácie. Na dosiahnutie tohto cieľa bol v spolupráci so zodpovednými manažérmi vyvinutý rozvojový program. Vývojový program je určený pre zástupcov zákazníckeho servisu a hotline, technikov a špecialistov v kontakte so zákazníkmi, ako aj pracovníkov zákazníckej administrácie. Je rozdelená na prakticky orientované školiace moduly pod vedením inštruktora a je podporená e-learningovým materiálom. Pre zabezpečenie zosúladenej úrovne a vysokého štandardu zákazníckej komunikácie na celom svete je program nasadený v zákazníckych centrách Marlink v Európe (Slovensko, Francúzsko, Holandsko, Nórsko), Ázii (Singapur) a USA (Houston).
Hoci program rozvoja trval dva roky (2018 a 2019), veľmi nás teší, že ocenenie a spätná väzba od účastníkov sú veľmi pozitívne. Dosiahnuté zlepšenia v komunikácii so zákazníkmi začali prispievať k trendom spätnej väzby od zákazníkov a metrikám obchodných skúseností.
Blaise Francisco, programový manažér pre operácie, Marlink BV: „Úroveň spolupráce, ktorú máme s FBE, v kombinácii s ich odbornými znalosťami a neustálym úsilím vytvárať lepšie skúsenosti pre školenia, urobili naše partnerstvo veľmi úspešným. Školenci dali školenie veľmi pozitívne skóre a odvtedy žiadam viac.“