Kurz je určený pracovníkom, ktorí budú pracovať v novom systéme – časť týždňa dochádzať do zamestnania a časť pracovať z domu. Ako si máme stanoviť priority, keď potrebujeme vybalansovať domáce povinnosti s pracovnými? Ako si udržíme výkon, keď sa pracovný čas v jednotlivých dňoch môže líšiť? Ako nestrácať čas činnosťami, ktoré nie sú vhodné pre dané prostredie?
Kurz patrí do série kurzov na tému hybridného pracovného prostredia, ktorá sa skladá zo 4 poldňových kurzov: „Sebariadenie v hybridnom pracovnom prostredí“, „Riadenie v hybridnom prostredí I“, „Riadenie v hybridnom prostredí II“ a „Online porady“.
V prípade objednania celej série má účastník 25% zľavu na všetky kurzy tejto série.
- Poznať prínosy aj nástrahy hybridného pracovného prostredia.
- Naučiť sa efektívne plánovať, aby účastníci zvládali úlohy na home office aj v kancelárii.
- Osvojiť si techniky sebariadenia vhodné na neustále meniacu sa situáciu.
Hybridné pracovné prostredie – best practices
- Hybridné pracovné prostredie – aké má výhody a nevýhody? Skúsenosti a čo hovoria výskumy.
- Aký komunikačný kanál vybrať podľa situácie (osobné stretnutie, telefonát, email, videohovor).
- Strategické využitie času v práci – ako ho nezabiť administratívou.
Plánovanie v hybridnom režime
- Synchrónne a asynchrónne úlohy.
- Weak ties / strong ties / inputs / outputs. Blesková analýza pracovných vzťahov. Kde mi slabý článok v komunikačnom reťazci môže skomplikovať získanie dôležitej informácie?
- Kľúčové výstupy mojej práce – čo majú byť moje hmatateľné výsledky?
Praktické rady ako riadiť samého seba
- Neustále zmeny priorít – čo s tým?
- Big rocks a singletasking – ako stihnúť najdôležitejšie úlohy dňa a kedy sa im venovať.
- Energy management – ako sa popri hybridnej práci nezabudnúť postarať o seba.
- Softvérové nástroje osobnej produktivity – prehľad nástrojov na plánovanie priorít a sebariadenie.