Tímová a medzitímová spolupráca a interný zákazník

Kurz Tímová a medzitímová spolupráca a interný zákazník je zameraný na rozvoj spolupráce a komunikácie v rámci tímu a medzi rôznymi tímami a oddeleniami v organizácii.

  • Rozvoj spolupráce a komunikácie v rámci tímu a medzi rôznymi tímami a oddeleniami v organizácii
  • Pochopenie významu spolupráce v tíme a uvedomenie si spoločného cieľa
  • Posilnenie internej zákazníckej orientácie účastníkov
  • Tímové role a princípy spolupráce a komunikácie v tíme
  • Zdokonalenie sa v práci s vybranými nástrojmi tímovej práce
  • Porozumenie procesom a procesnému základu pre riadenie a tímovú spoluprácu

Úvod do tímovej spolupráce a orientácie na interného zákazníka

Tímová hra ZIN

 Hra, ktorá simuluje situáciu spolupráce členov tímu, jej analýza a aplikácia do praxe účastníkov

  • Cieľom hry je identifikovať princípy efektívnej komunikácie v tíme
  • Určenie roly v tíme
  • Stanovenie stratégie postupu
  • Vyselektovanie informácií – schopnosť počúvať a vybrať dôležité informácie

Princípy efektívnej spolupráce a komunikácie medzi tímami

  • Odôvodnenie pravidiel na efektívnu spoluprácu tímov
  • Najčastejšie chyby v komunikácii medzi tímami: neodôvodnené predsudky, skresľovanie informácií, neúplné informácie, nedostatočná komunikácia, neúplný komunikačný cyklus
  • Ako predchádzať komunikačným chybám v tíme?

Simulácia ZAP

Zažite, aký môže byť efekt kvalitnej tímovej a medzitímovej spolupráce, je to úžasná motivácia k zlepšovaniu výkonov Vašej organizácie

  • Simulácia tímovej a medzitímovej spolupráce
  • Zlepšovania internej komunikácie

Interná zákaznícka orientácia

  • Princípy internej zákazníckej orientácie v praxi
  • Vzťah dodávateľa a interného zákazníka
  • Očakávania a potreby interného zákazníka
  • Stanovenie spoločných pravidiel pre spoluprácu interného dodávateľa a zákazníka

Hra na nulový súčet

Hra na je zameraná na spoluprácu medzi tímami alebo pracovnými skupinami a prináša porozumenie toho, že hrať len pre svoje ciele vedie k horšiemu výsledku organizácie.

Porozumenie procesom

  • Proces ako sled krokov sledujúcich k cieľu
  • Proces ako podklad pre spoluprácu medzi kolegami a tímami
  • Vlastníctvo a odovzdávanie informácií, produktu a služieb v procese

Bližšie informácie ohľadne ceny, možných termínov a harmonogramu školenia Vám poskytneme na e-mailovej adrese fbe@fbe.sk alebo na telefónnom čísle +421 2 54418 513.

Máte záujem o tento kurz?

Bližšie informácie ohľadne ceny, možných termínov a harmonogramu školenia Vám poskytneme na e-mailovej adrese fbe@fbe.sk alebo na telefónnom čísle +421 2 54418 513.

Kontaktujte nás

Odporúčame aj nasledovné kurzy

Dohodnite si konzultáciu

Kontaktovať
Prehľad ochrany osobných údajov

Táto webová stránka používa súbory cookie, aby sme vám mohli poskytnúť čo najlepší používateľský zážitok. Informácie o súboroch cookie sa ukladajú vo vašom prehliadači a plnia funkcie, ako je rozpoznanie vás, keď sa vrátite na našu webovú lokalitu, a pomáhajú nášmu tímu pochopiť, ktoré časti webovej lokality považujete za najzaujímavejšie a najužitočnejšie.

Nevyhnutné Cookies

Nevyhnutné cookies by mal byť vždy povolené, aby sme mohli uložiť vaše preferencie nastavení súborov cookie.

Súbory cookie tretích strán

Táto webová stránka používa službu Google Analytics na zhromažďovanie anonymných informácií, ako je počet návštevníkov stránky a najobľúbenejšie stránky.

Ponechanie tohto súboru cookie zapnutého nám pomáha zlepšovať naše webové stránky.