Štyri kľúčové rozhovory so zamestnancom

Štandardná forma realizácie kurzu je prezenčná. V prípade nepriaznivej epidemiologickej situácie bude kurz realizovaný online formou. Pracovné metódy používané v tréningových programoch na diaľku sú zvolené tak, aby sme zaistili interaktivitu, prispôsobenie obsahu potrebám účastníkov a praktické prenesenie do praxe.

Kurz „Vedenie rozhovorovso zamestnancom“ je zameraný na zvýšenie efektívnosti riadiacich pracovníkov, personalistov a všetkých, ktorí realizujú personálne rozhovory v situáciách týkajúcich sa hlavne prijímania pracovníkov, ukončenia skúšobnej doby, riešenia sťažností, upozornenia na neuspokojivé výsledky (korekčný rozhovor), rozviazania pracovného pomeru.

CIELE

  • Naučiť alebo zdokonaliť účastníkov v technikách potrebných pri realizácií jednotlivých typov personálnych rozhovorov, od výberových pohovorov až po nepríjemné, nepopulárne rozhovory
  • Zdokonaliť sa v komunikačných zručnostiach, ktoré sú potrebné pri realizácii týchto typov personálnych rozhovorov
  • Uvedomiť si význam správneho vedenia personálnych rozhovorov ako efektívneho nástroja riadenia

OBSAH KURZU

Typy rozhovorov v personálnej práci a kedy ich použiť

Chyby pri posudzovaní

  • Neverbálne a verbálne prejavy správania
  • Techniky kladenia otázok a reakcie na ne
  • Aktívne počúvanie, empatia, vnímanie druhých

Príprava, plánovanie a štruktúra rozhovoru

  • prijímacieho, 
  • pred ukončením skúšobnej doby,
  • korekčného (upozornenie na neuspokojivé výsledky),
  • pri rozviazaní pracovného pomeru.
  • Riziká zlej a podcenenej prípravy.

Nácvik a videotréning vedenia rozhovoru:

  • prijímacieho,
  • pred ukončením skúšobnej doby,
  • korekčného (upozornenie na neuspokojivé výsledky),
  • pri rozviazaní pracovného pomeru.

Praktické rady

  • Bariéry efektívneho rozhovoru
  • Podporné komunikačné techniky

Lektorky kurzu „Vedenie rozhovorov v personálnej práci“ dlhodobo pôsobili na pozícii HR manažérok vo významných spoločnostiach a majú praktické skúsenosti z oblasti personalistiky.