Kurz Štyri kľúčové rozhovory so zamestnancom sa zameriava na zdokonalenie sa v komunikačných zručnostiach.
Kurz „Vedenie rozhovorovso zamestnancom“ je zameraný na zvýšenie efektívnosti riadiacich pracovníkov, personalistov a všetkých, ktorí realizujú personálne rozhovory v situáciách týkajúcich sa hlavne prijímania pracovníkov, ukončenia skúšobnej doby, riešenia sťažností, upozornenia na neuspokojivé výsledky (korekčný rozhovor), rozviazania pracovného pomeru.
- Naučiť alebo zdokonaliť účastníkov v technikách potrebných pri realizácií jednotlivých typov personálnych rozhovorov, od výberových pohovorov až po nepríjemné, nepopulárne rozhovory
- Zdokonaliť sa v komunikačných zručnostiach, ktoré sú potrebné pri realizácii týchto typov personálnych rozhovorov
- Uvedomiť si význam správneho vedenia personálnych rozhovorov ako efektívneho nástroja riadenia
Typy rozhovorov v personálnej práci a kedy ich použiť
Chyby pri posudzovaní
- Neverbálne a verbálne prejavy správania
- Techniky kladenia otázok a reakcie na ne
- Aktívne počúvanie, empatia, vnímanie druhých
Príprava, plánovanie a štruktúra rozhovoru
- prijímacieho,
- pred ukončením skúšobnej doby,
- korekčného (upozornenie na neuspokojivé výsledky),
- pri rozviazaní pracovného pomeru.
- Riziká zlej a podcenenej prípravy.
Nácvik a videotréning vedenia rozhovoru:
- prijímacieho,
- pred ukončením skúšobnej doby,
- korekčného (upozornenie na neuspokojivé výsledky),
- pri rozviazaní pracovného pomeru.
Praktické rady
- Bariéry efektívneho rozhovoru
- Podporné komunikačné techniky
Lektorky kurzu „Vedenie rozhovorov v personálnej práci“ dlhodobo pôsobili na pozícii HR manažérok vo významných spoločnostiach a majú praktické skúsenosti z oblasti personalistiky.