Zmena štýlu riadenia z direktívneho na koučovací

Jeden z prvých 5 maloobchodných reťazcov v Českej republike a na Slovensku

Cieľom projektu bolo zmeniť prístup a štýl riadenia na najvyšších úrovniach riadenia v sieti predajní.

Hlavný dôraz sa kládol na zmenu spôsobu spolupráce nadriadeného a podriadených pri hodnotení vykonanej práce a pri vedení rozhovoru o spätnej väzbe na výkon. Zároveň sa kládol dôraz na kaskádové rozšírenie nového spôsobu práce medzi nadriadeným a podriadeným manažérom na všetky úrovne riadenia.

Z hľadiska rozvojových nástrojov sa zmena realizovala prostredníctvom školení, následného tieňovania manažérov v praxi a individuálneho koučingu. Medzi stretnutiami s manažérmi sa vo vybraných prípadoch poskytovala podpora prostredníctvom telefonických konzultácií a koučingu.

Projekt bol nasadený v rámci celej prevádzky a bol zameraný na tieto skupiny: oblastní manažéri, regionálni manažéri a manažéri predajní.

Scenárom individuálneho rozvoja bolo buď tieňovanie koučom FBE, po ktorom nasledovalo 48 hodín koučingu na manažéra ročne, alebo tieňovanie, po ktorom nasledovali osobné koučingové stretnutia kombinované s telefonickými konzultáciami/koučingom.

Jedna z prvých 5 bánk na českom a slovenskom trhu

Poznámka: z dôvodu zachovania dôvernosti informácií bol skutočný názov koncovej obchodnej pozície v pobočkách nahradený názvom „obchodník“.

Cieľom projektu bolo zvýšiť úspešnosť obchodných stretnutí a posilniť rozvoj zamestnancov zmenou spôsobu práce manažérov s maloobchodnými predajcami v pobočkách.

Hlavným cieľom bolo zmeniť spôsob práce vedúceho pobočky s predajcom a spôsob práce regionálneho manažéra s vedúcimi pobočiek prostredníctvom práce tímu interných koučov. Projekt sa realizoval vo viacerých vlnách v celej distribučnej sieti.

Z hľadiska rozvojových nástrojov sa zmena realizovala prostredníctvom školenia interných koučov, po ktorom nasledovalo koučovanie v teréne koučmi FBE. Priebežne sa konali následné workshopy, na ktorých sa stretával celý tím interných koučov pod vedením školiaceho tímu FBE.

Projekt bol zavedený v celej distribučnej sieti a zahŕňal tieto cieľové skupiny: interných koučov, predajcov, regionálnych manažérov a manažérov pobočiek.

Scenár individuálneho rozvoja bol nasledovný: stretnutie interného kouča s regionálnym manažérom, s manažérom pobočky, niekoľko kôl koučovania predajcu, odovzdávací rozhovor pri stretnutí interného kouča s príslušnou manažérskou pozíciou.

Jedna z prvých 5 bánk na českom a slovenskom trhu

Poznámka: z dôvodu zachovania dôvernosti informácií bol skutočný názov koncovej obchodnej pozície v pobočkách nahradený názvom „obchodník“.

Cieľom projektu bolo zvýšiť úspešnosť rokovaní o získaní obchodu v segmente MSP a zmeniť spôsob práce manažérov pobočiek s obchodníkmi posilnením koučovacieho prístupu pri ich rozvoji.

Hlavný dôraz sa kládol na zmenu spôsobu práce vedúceho pobočky s predajcom a na nové nastavenie akvizícií v segmente. Projekt bol realizovaný plošne v danom segmente distribučnej siete.

Z hľadiska rozvojových nástrojov sa zmena realizovala prostredníctvom školení manažérov a predajcov a prípravy na manažérsky koučing predajcov.

Projekt sa týkal týchto cieľových skupín: predajcovia, manažéri pobočiek.

Dohodnite si konzultáciu

Kontaktovať
Prehľad ochrany osobných údajov

Táto webová stránka používa súbory cookie, aby sme vám mohli poskytnúť čo najlepší používateľský zážitok. Informácie o súboroch cookie sa ukladajú vo vašom prehliadači a plnia funkcie, ako je rozpoznanie vás, keď sa vrátite na našu webovú lokalitu, a pomáhajú nášmu tímu pochopiť, ktoré časti webovej lokality považujete za najzaujímavejšie a najužitočnejšie.

Nevyhnutné Cookies

Nevyhnutné cookies by mal byť vždy povolené, aby sme mohli uložiť vaše preferencie nastavení súborov cookie.

Súbory cookie tretích strán

Táto webová stránka používa službu Google Analytics na zhromažďovanie anonymných informácií, ako je počet návštevníkov stránky a najobľúbenejšie stránky.

Ponechanie tohto súboru cookie zapnutého nám pomáha zlepšovať naše webové stránky.