Lean Management III – Shopfloor Management

  • Kurz Lean Management III – Shopfloor Management je zameraný na zkvalitnenie a zlepšenie chodu procesov priamo v prevádzke.
  • Účastníci pod vedením skúseného lektora aplikujú obsah najmä pomocou cvičení a príkladov z praxe.
  • Top lektori s praxou a experti vo svojej oblasti.
  • Vysoká miera spokojnosti účastníkov kurzu.

Pracovné metódy používané v tréningových programoch sú zvolené tak, aby sme zaistili interaktivitu, prispôsobenie obsahu potrebám účastníkov a prioritne sa zamerali na prenesenie znalostí do praxe.

Kurz sa realizuje prezenčne. V individuálnych prípadoch možnosť do termínu uzávierky kurzu dohodnúť účasť online.

  • Naučíte sa, ako zvýšiť efektivitu výroby, znížiť množstvo plýtvaní a zabezpečiť kontrolu kvality vo výrobe. Zameriame sa na zlepšenie každodenných výrobných procesov a celkovej produktivity.
  • Získate prehľad o efektívnom tímovom manažmente, komunikácii a riešení problémov v prostredí dielne. Cieľom je navrhnutý podpora vedúcich schopností, ktoré sú kľúčové pre neustále zlepšovanie a dosahovanie prevádzkovej dokonalosti.
  • Byť schopný identifikovať príležitosti na úsporu nákladov, znížiť chyby a zlepšiť kvalitu produktov, čo povedie k vyššej spokojnosti zákazníkov. Tento cieľ kladie dôraz na praktickú aplikáciu princípov Lean na riadenie nákladovej efektívnosti a zlepšovania kvality.

Úvod do Shopfloor Managementu

  • Čo je to Shopfloor Management, kedy ho firmy začínajú aplikovať?
  • Čo sme sa naučili? Skúsenosti z praktickej aplikácie vo firmách.

Vizualizácia a pravidelné riešenie problémov priamo v prevádzke

  • Zaznamenanie problémov vo výrobe. Paretova analýza.
  • Riešenie problémov pomocou A3.
  • Odstránenie koreňovej príčiny namiesto potláčania symptómov.
  • Sledovanie efektívnosti nápravných opatrení.

Krúžky kvality / Quality Circles

  • Špeciálne postavenie (ne)kvality pri riešení problémov.
  • Ciele krúžkov kvality, náplň stretnutí a podnety na riešenie.
  • Postupy a metódy využívané pri krúžkoch kvality (Ishikawa, 5 Why…).
  • Katalóg chýb a premenlivosť procesov.

Gemba

  • Čo je to Gemba a kto ju vykonáva. Priebeh Gemba.
  • Na čo sa zamerať. Výsledky a výstupy z Gemba.

Eskalácia problémov

  • Ako, kedy a komu eskalovať problémy?
  • Organizačná štruktúra pre eskaláciu problémov. Návrat na úroveň shopfloor.

Kaizen a neustále zlepšovanie

  • Metodika Kaizen. Iné modely neustáleho zlepšovania.
  • Tabule pre Kaizen a neustále zlepšovanie.
  • Formálna stránka zlepšovania (autorské práva, odmeny a motivácia).
PROGRAM 1.DEŇ 2.DEŇ
Registrácia 8:45
Program 9:00 8:00
Obed 12:00 12:00
Program 13:00 13:00
Ukončenie 16:30 16:00

Pre účastníkov kurzu ponúkame možnosť následnej aplikačnej podpory formou individuálnej konzultácie s lektorom alebo formou workshopov priamo u klienta.

 

Pre objednanie alebo viac informácií nás kontaktujte na fbe@fbe.sk, prípadne na telefónnom čísle +421 2 544 185 13.

Kurzy prebiehajúce  prezenčnou formou sa konajú v Nikar Training Centre na adrese Liptovská 10, 821 09 Bratislava,  www.nikar.sk

 

Prihláška do kurzu

Prihlásiť sa

Kapacita kurzov je obmedzená. Účastníkov zaraďujeme v poradí podľa dátumu záväznej prihlášky.

Odporúčame aj nasledovné kurzy

Dohodnite si konzultáciu

Kontaktovať