Vymáhanie pohľadávok po telefóne (online)

 

Termíny

Jar:
 
Jeseň:
  • 19. - 20.10.2020
 

 

Vzhľadom na aktuálnu epidemiologickú situáciu bude kurz realizovaný online formou.

 

Kurz „Vymáhanie pohľadávok po telefóne“ je určený všetkým pracovníkom komunikujúcim so zákazníkom, ktorý je zároveň neplatičom. Ako ostať zákaznícky orientovaný a zároveň dôrazne zastávať požiadavky firmy, a tým docieliť úspešné vymoženie pohľadávky? Kurz posilní vaše zručnosti v oblasti efektívnej komunikácie so zákazníkmi – neplatičmi a zvládania záťažových situácií pri tomto type práce.

Ciele

  • Rozvinúť schopnosť účastníkov efektívne a profesionálne komunikovať s neplatiacimi zákazníkmi.
  • Doplniť poznatky a zručnosti účastníkov o nové postupy a primerané techniky z oblasti vymáhania pohľadávok a argumentácie, a tým zvýšiť efektivitu pri vymáhaní.
  • Praktické odporúčania, ako lepšie zvládať stres a záťaž po ťažkom rozhovore s neplatiacim zákazníkom.

Obsah

Zvládanie situačného rozporu, keď komunikujeme so zákazníkom, ktorý je zároveň neplatičom

  • Zákaznícka orientácia verzus dôrazné zastávanie požiadavky spoločnosti.

Proces vymáhania pohľadávok po telefóne

  • Príprava a princípy komunikácie pri vedení rozhovoru o pohľadávke.
  • Získavanie „záväzku – dohody“.

Cielené kladenie otázok

 

Dôslednosť vymáhania

  • Psychologické aspekty vymáhania.
  • Prejavy a postupy dôslednosti v komunikácii pri vymáhaní.
  • Dôrazné vymáhanie – databáza dôrazných formulácií.

Profesionálna argumentácia v krízových a ťažkých situáciách

  • Gradácia argumentácie, racionálny a emocionálny apel.
  • Stratégie a taktiky v procese vymáhania (salámová taktika, fait accompli atď.).

Konfliktné a záťažové situácie z praxe

  • Typológia prejavov správania zákazníkov – neplatičov.
  • Situačné techniky (zvládane negatívnych prejavov zákazníkov – neplatičov).
  • Využitie asertívnych techník pri procese vymáhania.

Zvládanie stresu po ťažkom rozhovore s neplatiacim zákazníkom

  • Protistresové cvičenia a odporúčania pre pracovníkov, ktorí vymáhajú pohľadávky.

Tréning modelových situácií z praxe

Lektori

Tomáš Laurenčík

Ako lektor FBE pôsobí od roku 2008. Špecializuje sa na oblasť manažérskych zručností, komunikácie, vyjednávania, tímovej spolupráce, osobnostného rozvoja a teambildingov s outdoor aktivitami. Je absolventom Fakulty telesnej výchovy a športu Univerzity Komenského v Bratislave. Absolvoval postgraduálne vzdelávanie v oblasti psychológie na Filozofickej fakulte UK v Bratislave a intenzívny 2-ročný výcvik na inštitúte Virginie Satirovej a medzinárodne certifikovaný výcvik koučovania (ICF) v oblasti biznis koučingu. V minulosti pôsobil ako odborný asistent na FTVŠ UK, FCHPT STU v Bratislave, aktívne pôsobil v oblasti športu ako šéftréner.


Najvýznamnejšie referencie:

Scheaffler Skalica, Marel, Volkswagen Slovakia, Bekaert, PosAm, Hella Slovakia, BASF, VÚB, ZF Slovakia, Billa, HMH, Osram, Slovnaft, ZSE, SPS a ďalší.

Harmonogram

Program 1. deň 2. deň
Registrácia 8:45
Program 9:00 8:00
Obed 12:00 12:00
Program 13:00 13:00
Ukončenie 16:30 16:00

Cena za kurz

Základná cena Zľavnená cena
Cena bez DPH / os. 270 € 250 €
Cena s DPH / os. 324 € 300 €
Uzávierka kurzu je 7 dní pred začiatkom konania kurzu.

Štandardná forma realizácie kurzu je prezenčná. V prípade nepriaznivej epidemiologickej situácie bude kurz realizovaný online formou. Pracovné metódy používané v tréningových programoch na diaľku sú zvolené tak, aby sme zaistili interaktivitu, prispôsobenie obsahu potrebám účastníkov a praktické prenesenie do praxe.
 
Miesto konania kurzu: NIKAR TRAINING CENTER
Liptovská 10
821 09 Bratislava
www.nikar.sk

Zavazna PRIHLASKA na KURZ

ZÁVÄZNÁ PRIHLÁŠKA NA KURZ