Strategické plánovanie zvyšovania výkonnosti

Obsah kurzu/workshopu*

  • Definovanie „core business“ organizácie.
  • Kontextový „high level“ diagram procesov firmy.
  • SWOT analýza. Analýza trendov.
  • Definovanie alebo prehodnotenie strategickej vízie, poslanie a hodnôt firmy.
  • Popis procesu priamych, nepriamych, interných a externých zákazníkov a dodávateľov, de?novanie hlavných zdrojov a ohraničení.
  • Požiadavky a potreby zákazníkov, indikátory ich plnenia a požiadavky ostatných zainteresovaných strán.
  • Identi?kácia kritických faktorov úspechu.
  • Matica kritických faktorov a procesov.
  • Definovanie projektov, alebo úloh v súlade s kritickými faktormi úspechu.
  • Ciele a meranie zlepšovania. KPI (kľúčové indikátory výkonnosti).
  • Vytvorenie akčného plánu.

*Prispôsobuje sa aktuálnym potrebám objednávateľa.