Reinžiniering a redizajn procesov

Obsah

Získanie konkurenčných výhod v čase zmien

  • Prípadové štúdie zo súčasných firiem podporené videofilmom.
  • Kľúčové prvky transformácie podniku na zákaznícky orientovanú organizáciu.
  • Analýza efektívnosti procesov porovnávaním s inými firmami (benchmarking).
  • Výkonné podnikové systémy.

Reinžiniering firmy a jej procesov

  • Metodika a nástroje reinžinieringu.
  • Stanovenie cieľov pre radikálne zvýšenie.
  • Mapovanie procesov a definovanie projektov reinžinieringu procesov.
  • Analýza procesov z hľadiska ich pridanej hodnoty a času cyklu.
  • Riadenie tímov pre reinžiniering.

Aplikácie reinžinieringu

  • Skúsenosti s aplikácií v organizáciách.
  • Motivácia a vedenie ľudí v reinžinieringovom procese.
  • Meranie úspešnosti reinžinieringu.