Každý telefonát je príležitosť

Kurz „Každý telefonát je príležitosť“ je určený operátorom call centier, ako aj všetkým, ktorí môžu servisný telefonát preklopiť na ďalší predaj produktov alebo realizujú obchod telefonicky, prípadne dohadujú stretnutia pre obchodníkov. Je vhodný pre operátorov call centier zameraných na predaj.

Ciele výcvikového kurzu

  • Zdokonaliť účastníkov v preklopení servisného telefonického rozhovoru na predajný.
  • Naučiť účastníkov zaujať potenciálneho zákazníka, aby bol ochotný komunikovať počas celého telefonického rozhovoru.
  • Naučiť účastníkov využívať základné predajné techniky v telefonickej komunikácii so zákazníkom.
  • Rozpoznať cez telefón nákupné signály od zákazníka a vedieť uzatvoriť obchodný rozhovor realizovaním objednávky alebo dohodnutím stretnutia.
  • Precvičiť si v rámci audiotréningu praktické komunikačno-obchodné situácie.

Obsah

Vznik príležitostí a predaj po telefóne

  • Ako vznikajú príležitosti na predaj pri servisných telefonických rozhovoroch?
  • Výhody a ohraničenia predaja po telefóne

Využitie príležitosti a proces predaja po telefóne

  • Preklopenie servisného telefonického rozhovoru na predaj ďalších služieb
  • Štruktúra obchodného telefonického rozhovoru
  • Prvý kontakt so zákazníkom. Ako zaujať, aby zákazník neukončil hovor skôr než začnem?

Predávanie úžitku a zisťovanie potrieb

  • Overovanie a zisťovanie potrieb, otázky, ako zapojiť zákazníka do rozhovoru

Prezentácia

  • Vzbudenie záujmu zákazníka o ponúkané produkty
  • Ako si vytvoriť priestor na prezentáciu? Prezentácia ponuky

Prekonávanie námietok

  • Námietky v úvode telefonátu (nemám čas, nezaujíma ma to atď.)
  • Námietky po prezentácii, prekonávanie námietok, metodika, argumentácia

Získavanie súhlasu

  • Uzatváranie obchodu, získanie objednávky
  • Dohodnutie termínu stretnutia pre obchodného zástupcu

Tréning modelových obchodných rozhovorov